Addicts, where are you?

Efter att ha diskuterat bloggen med Fluff, noterat att vi har en prenumerant på bloggkoll, har gått upp i värde med femtio kronor, och har ett visst fast antal besökare trots att vi varken bloggat mycket eller kommenterat nåt, så undrar vi (okej, jag) - FINNS DET NÅGRA SOM ÄR HEMLIGT ADDICTED TO FLUFFMAFFIAN?
Reveal yourself. Jag har ju sagt att jag och CillzMaff (som inte har tid för bloggen på grund av sin maffiga, mordiska häst Nemo som kräver största uppmärksamhet) har utbildning i döda-random-folk. Vi letar upp er. VI LETAR UPP ER, HÖR NI MIG?!

Jag har avverkat NO-provet. Jag ska mejla iväg engelskan precis snart. Ska snacka med Laila om ny tid för redovisningen, jag skulle liksom ner till åttornas lärarrum klockan tre idag för att redovisa men hon var inte där, inte en jävel kom och öppnade. Möh.
Aja, hade SYV-möte idag ockaså, FATTA ATT JAG DOG NÄR CHARLOTTA SA ATT JAG HAR 240 BETYGSPOÄNG?! Jag hade för fan ingen aning, trodde jag hade typ 180 eller nåt sånt. BIG TIME MARGINAL, när det gäller att söka till Sjödal nästa år.

Nu ska jag plugga lite fula grejer, skriva på min novell och lite senare kommer Lund (vi skall ej röja hans identitet så vi drar till med efternamnet, HÖHÖ!) och hämtar kameraladdaren (han har en likadan men har tappat bort den så han måste låna vår).

PEACE, OCH MASSA LUFF TILL BORKA.


Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0