And mothers, children, brothers, sisters torn apart

Hej.
Jag ska försöka mig på ett sansat inlägg.
Detta sansade inlägg ska vara OTROLIGT sansat, för blir det lite mindre sansat än vad det är kommer jag speeda upp mig och göra någonting drastiskt och utsätta hela världen för det jag nyss utsatte Fluff för (ingen vill veta).

Det enda mindre sansade än det ovan jag kommer säga är: DET MTFING PWNAR ATT FYLLA FEMTON AHAHAHLALAL!!!!!!!

Jag fick:
  • En svart tröja med en ful sak som lyssnar på musik. DET ÄR EN REGNBÅGE PÅ TRÖJAN. Tror min mamma har börjat fatta nu.
  • En grå tjocktröja med en dödskalle på, som det dessutom står "Saints and Mortals" på och jag dör för den var så bra och någon gång i mitt liv ska jag gifta mig med en tjocktröja.
  • ... Underkläder *intresseklubben svimmar av överbelastning*
  • Vantar från Lübeck, haha, svart- och vitrandiga med avklippta fingrar ni vet.
  • En pyjamas (den är fetnice).
  • Ett USB-modem som är ett armband, kolla upp det hos designtorget så kommer ni fatta. 400 spänn, damn that's a rån praktiskt taget men effektivt *thumb up*
  • Det allra allra allra allra bästa........... en iPod Nano *luff luff luff luff luff x 10000* Den är blåååå och vaaaacker och teeeeknisk och jag dog när jag fick den.
Allt detta väger till och med upp att mor och far besämde sig för att ge mig mobilen i julklapp istället för födelsedagspresent. Faktiskt.

(Jag gick ju inte alls upp på mitt rum och var asocial i en timme efter det announcementet, nejdå)

Thx family and friends. Jag uppskattar er. Ibland.

Imorgon fyller jag år på riktigt. BYXMYNDIGHETEN, HERE I COME. Kommer antagligen skriva ett inlägg exakt klockan tolv och ba JAG KAN HA SEX MED VEM JAG VILL!!!!! <- Censurerat för att min släkt kanske läser det här. Huvva.

Nu ska jag tillsammans med min iPod (LUUUUUUUUUFF) gå och sätta mig och... jag vetefan. Jag vet bara att FROM NOW ON kommer min wonderful iPod vara min bästis x3

Peace.

Photobucket

Kommentarer:
Postat av: ida

Congrats sötaste kusse! Den lilla blå är du värd alla gånger om! PUSS!

2008-12-16 @ 09:04:23

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0