Are you gonna wait forever?

Det här är en maffiablogg.
Och det är maffigt att blogga mycket.
Dessutom är det damn funny och därför ska jag spamma er med talk om diverse shit som ingen bryr sig om.

Skulle poppa popcorn. Det är min drog. Faktiskt.
Påsen med majs: "Strö ett tunnt laget i botten på kastrullen."
Jag: "TUNT LAGER MY ASS!"
Det hela slutade med att lilla jag kravlade runt på golvet i ren panik över att far skulle komm in och hitta köket som ett bombnedslag, typ WW II - The fight against the Poppade Majskorn.
Efter en normal popcornsession borde det vara kök med popcorninslag.
Efter min popcornsession var det popcorn med lite kök.

Aaah vad mer skit ska jag säga.

... Jag vet inte hur Angelina Jolie ser ut.
HAHA.
Big time skit att prata om. Men srsly om någon tvivlar på att jag inte vet ett SKIT om kändisvärlden så säger jag att jag inte vet hur Angelina Jolie ser ut. Då begraver de näsorna i Hänt Extra och Söndag och sånt skit och muttrar om anti teenage girls.
Yeah. That's me.

Just det, det här är en hoppande mens:

Photobucket
Och ja, det var Fluff som ritade den.
Hon påstår dessutom att hon och jag är två fluffmaffior. Hur logiskt på en skala?

AAHAHAHA JUSTE, jag lyckades köra med mitt nya svärord till min mamma. Ironiskt nog är mitt nya svärord "din mamma". Jag säger det inte ens till folk utan typ till random saker som jag stör mig på, jag ba; JÄVLA BUSSREMSA, DIN MAMMA! Normala flicka MMHMM, och så lyckades jag säga det till min mamma fast jag tror det lät typ "dmdmmam" eller nåt sånt för hon sa "va?" och jag ba "INGET!!!!"

... Okej... vad ska jag prata om nu... jag kan prata om... om... hej.
HAHA.
Okej.
Jag borde nog vara tyst nu. Ska upp tidigt imorgon och vara i fucking Farsta C klockan tolv *dö* Sedan sjunga till två, uuuum och sen komma hem, städa undan det som inte hunnit städats undan än, duscha och skit, sedan kommer hela släkten bcuz of min byxmyndighet på måndag och... jag får mina nya mobil. VICTORY!
LG KF600. Men jag vet inte att jag ska få den. Nejdå. Jag var ju inte alls med och valde den för att sedan se hur pappa oeffektivt smugglade med en påse från Media Markt hela vägen från Heron till Tuna. Nejdå, aldrig i livet, undrar vad jag kommer få i present?

Photobucket

Jag ska gifta mig med en touchscreenskärm, jag lovar.

Nu börjar jag bli för trött och för mätt för att sitta upp så jag ska... lägga mig ner. Peace.

Btw don't you just LUUUUUUUFF my new slogan?! "She's da man". Oh yes I am.

Photobucket

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0