As already said.

Nuförtiden heter jag Babamaff. Fluffs namn är Ukulelemaff. Ingen vet varför. Eller snarare, ingen kommer ihåg. Fluff + Hales + 00.00 på msn = gurglande frusta ner i täcket av flumskrattsalvor. Inte bra, ack, ack.


Photobucket <- Den tvåhövdade kalven jag ska bli påsatt av på Naturhistoriska idag. Plus jag, då. Är inte så smal egentligen. Hehe. Men alltså. Tycte kalvens två huvuden liknade ett par väldigt fula glasögon, så Fluff/Ukulele ritade också mitt framtida barn:
Photobucket <- En väry vacker glasögonorm som jag ska vårda ömt tillsammans med mina skaldjur.

Nu ska jag slänga i mig någon onyttig frukost, och så kommer Jessica om en timme så jag borde väl vara klar till dess. Hej och hå. Naturhistoriska nästa, fear Babamaff and Ukulelemaff, U DO THAT!

Photobucket

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0