Baaad

Jag har inte bloggat. På länge. Jag skyller på inre trötthet, lov, stan osv osv. Iaf. Börjar med fredag, när jag träffade SVILLINGARNA <333 Fick ett asgulligt armband av finaste Vixit, vänta, ska ta kort på det.


Väntar på att korten ska laddas in i datan. Dadadadadamp. Anyways.

NU KLART!..är medveten om att jag bara kunde skita i att skrivit så länge. ANYWAYS. Här är ze mysiga armband.

Hamnade i en liten diskussion med mamma, tror hon vart lite rädd över hur positiv jag var (ironiI). Sakligt förkunnade jag att forever är grymt överskattat. INGET håller för evigt hur mkt jävla förevigt det känns för tillfället. Det längsta jag har lyckats hålla en kompis när jag faktiskt vågat bli typ tight, det är.. är.. okej det har aldrig hänt HAHHA. Men yeah. Men det är en gullig tanke <3

MEN OKEJ, MED SVILLINGARNA I FREDAGS!.. först spelade vi lite Worms, jag var.. rätt.. flummig. Host. Harkel. Hihih. HAHA okej ska sluta. Sen skulle vi kolla på film som vi behövde ladda ner först, den laddade assakta så vi promenerade till Flempan och FYYYYFAAAAAAAAAAAAN VAD FUUUUUUUUULT DET ÄÄÄÄÄÄÄÄÄRR!!!!

Bakgrundsfakta; För några månader sen var svillingarna + Verre ute och flummade på kvällen. Jag hittade en stor orange vägkon. Jag bar den med mig. Jag döpte den Britta. Jag släpade med den jättelänge innan jag tröttnade. ANYWAYS..

Sen såg vi massa små såna (= Brittlingar, Brittas barn) och sen EN BRITTA SOM LÅG NER!!!! Jag och Becka var fina och skulle resa den upp, det var nån sånhär vägarbetesskylt på, jag lyfte i den och när jag släppte slog den upp och repade Becka i pannan = hon får ett litet blödande sår. Senare inne i affären utspelade detta sig;

Vix; *Böja sig ner för att ta chipspåse, ryggen knakar* Aaj min rygg :(
Bex; *Stå och massera sin panna* Aj min panna :(
Vix; ..jag känner mig som en gammal tant :(
*Paus*
Bex; ..jag känner mig som Harry Potter :D

JAG DOOOG AHHAH!!

Anyways, sen drog vi hem till dem och kollade på HSM (<3 HAHA not fail men ändå) och fotade lite fult men jag låg död i sängen så jag orkade inte göra särskilt mkt, tolka inte det där fel, snälla. HAHA. Eller feel free to do it. Alltså jaa. Sen drog jag hem. Och typ.. ja. Satt och flummade med Haley nån kväll. och Malin. HAHA hon tkr jag får sockerchocker för ofta </3 Men alltså ja. Läste förlossningshistorier. Gör det när jag har tråkigt. Fråga inte. AAH. MMH. Nejmen och man kan föda.. på en.. pilatesboll? Hur fan går det till? Liksom.. tänk om bollen bara rullar iväg?! HÖGGRAVID FÖDANDE KVINNA DUNSAR NER PÅ GOLVET LIKSOM!.. fail. Eller som Malin sa; Tänk om bollen studsar iväg, slår i väggen och flyger in i doktorns huvud och knockar honom,VAD FAN GÖR MAN?!

HAHAH MEN LIKSOM FOR REAL!.. man kan ju itne direkt.. ringa sjukhuset?! HAHHAA FATTAR NI HUR JAG DOG?!

Jag har btw gett upp officiellt med att försöka få ihop hela maffian att göra saker. Alltid jag som får dra, alltid jag som får fixa, alltid jag som får ta skiten när det inte funkar, I'M DONE! Fett synd för jag vill göra saker med maffian men jag är så jävla trött på att behöva jämt vara den som stressar runt och försöker fixa allt. NO MORE! Bah.

Förut när jag reste mig upp blev det såhär svart och det snurrar nivet. Orkade inte vänta på att det skulle sluta så började gå, brukar ju ändå ge med sig efter några sekunder. Jag går ut i vår lilla 'korridor', typ bara knappt en meter mellan väggarna. Det börjar bara snurra värre och märker att jag helt tappat balansen och dunsar in i väggen. Forts bara envist att gå, dunsar in i väggen igen, forts gå, jävla envisa åsna, och bara ramlar helt åt andra sidan och bara faller rakt in i mammas lykta. FAAAIIIIILL!!!

Jag känner mig aningen ensam. Bortglömd. Emo. Fail. Snart upp till funäs <333 TILL SVILLINGARNA <33 då kmr jag inte kunna blogga. Mm. För liksom jag har ju somsagt gett upp till att få maffian att göra saker, så jag får bara.. sitta här. Hhaahhaa. Älskar livet. Heh.

Jag ska sluta nu, ville bara visa att jag.. lever.. och har ingen att chatta med, det här är ju faktiskt ett slags sätt att snacka med sig själv så att man inte känner sig lika ensam </3 HAHA fail.

Nejmeeeeeen aaapaaaa. Var ju inne i stan och klippte mig i tors. Jag och Lukas var asflumm.
Johanna; Vem ska klippa sig sist?
Lukas; JAAG!..*se mot mig* Jag.. är nästa.. du.. är siiiiist
Jag & Lukas; *Börja asg totalt och börjar gråta av skratt*

Det är lättroade I say.

Lägger ut lite bilder bara för att jag har så JÄÄÄVLAAA TRÅÅÅKIIIIIGGGTTTT.



HAHAHHA BANANEN JENNY BANANEN AHHAHHAHAHA OKEJ OKEJ SKA BERÄTTA!..

Såhär var det. Jag och Jenny var ASFLUMM. Vi fick rätt misstänksamma ögonkast från många. HAHA. MEn aa. Såhär var det. Jenny började snacka om att det skulle sitta en stor banan på toppen av naturhistoriska musét, vi garvar hysteriskt, vi vänder blicken åt vänster och där ligger ETT BANANSKAL! Så sämst.

Usch. Minns inte så mkt från naturhistoriska mer än att jag kände mig dum och överflödig.

Jag känner mig fan dum och överflödig överallt.

Jag blir deprimerad när mamma gömmer sina pillerburkar för dem är roliga.

..misstolka inte det övre

....eller misstolka as you like....

eller så ska jag bara vara tyst.

MEN YEAH, FUNÄS SNART <333333333 Dagen efter julafton.. svillingarna är typ.. DEM ENDA.. jag inte känner mig överflödig med atm.. sen kanske för att jag inte träffar dem så ofta och inte är så klängig och ful med dem.

....mina nyårslöften i år kmr bara vara ytliga

Jag SKA komma i ett par jeans i strl 34. SKA SKA SKA SKA SKA! Snart. HIHIHIHIH.

Det borde vara förbjudet att vara såhär trött.

Det borde vara förbjudet att vara såhär fucked up.

Det borde vara förbjudet att vara såhär emo.

Låter jag attentionwhoreemobryerommig så sry. Inte meningen. Jag kind of bara LETTER GO OF THE FLÖDE! Bry er inte om vad jag säger.

Det är jag och Oboy mot världen <3 Oboy is the best! Min enda vän. HHAHA och plåstret.

Yeah, glömde, igår, så köpte mamma nya plåster till mitt fina lilla brännsår. Varför är det en så stor blå flärp på plåstret? tänkte jag lite fundersamt, försökte pilla på flärpen men den satt bara kvar. Okej,d et är väl för att man ska kunnta ta bort det lättare tänkte jag. Hade så hela kvällen. Det kliar som fan på armen under och runt plåstret, har fan nästan klit sönder armen på vissa ställen, så jag satt och kliade. Helt plötsligt ser jag att plåstret lossnat, jag ba wtf O.O och ska dra bort det helt dårå. Drar och märker att bara ett lager plast + blåa flärpen lossnar.. hm. Mkt skumt. Aha. Ett till lager man skulle dra bort när man satt på plåstret. DÄRFÖR BLÅA FLÄRPEN!.. jag är inte blond.

Nu ska jag sluta skriva jättelånga tråkiga inlägg och forts platta mitt hår + fundera på vilken taktik jag ska lägga upp för att orka vara mig själv livet ut. Jippie!





Kommentarer:
Postat av: Anna j.

"Jag känner mig som harry potter" HAHAHAHA x'D



Mjao! Vad kul att du skrattar x'D Trodde att jag hade tappat stinget där ett tag :3

2008-12-21 @ 19:18:25
URL: http://annajin.blogg.se/
Postat av: Anonym

Haha, bex gick ju verkligen in för att vara Harry Potter också x) <3

2008-12-30 @ 18:10:35
URL: http://vickit.blogg.se/

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0