CASTLE CRACHERS FOR DA MAHFIA!

HALLÅ. Sitter FluffMaff och skriker och viftar hysteriskt - vad tror du JAG skulle göra då? Fan, jag gör det när man spelar plocke pinn och chansen att en pinne plötsligt skulle göra ett utfall och börja skjuta är väl knappast överhängande, gissa vad jag skulle göra om en RIDDARE gjorde det?
CASTLE CRACHERS SÖKES. VÄNLIGEN DONERA, ANNARS KANSKE NI DÖR.

Äehmen alltså, nu måste jag bli sagoberättare här. Jag sitter och fnissar frenetiskt. Alltså okej. För typ några månader sedan var vi på McDonald's, hela maffian typ. Och så när vi sitter där och var lagom höga (vi hade precis diskuterat vad man skulle få för reaktioner om man gick fram till kassan och beställde en inföding, gärna lite extra blodig med ett spjut genom halsen) så kommer det in en gubbe med rött hår och skägg. Har ni sett Borka i Ronja Rövardotter? Då fattar ni hur jag menar. Och den här snubben då. Han har en svart tröja på sig, och på ryggen står det med röda bokstäver: "BORKA - VÄRLDENS BÄSTA COVERBAND". Vi dog. Srsly, vi dog. Och det roliga hade inte börjat än.

Såhär va. Efter fem minuter märkte endast jag att han satte sig vid bordet bakom oss. Typ tre decimeter ifrån oss. Tror ni PatriMaff märker det? Svar: Nej. Hon skriker ASHÖGT. "VART TOG BORKAMANNEN VÄGEN?!" Vi avled BIG TIME.

Sen är det typ ett insider joke. Vad tror ni FluffMaff berättar för mig på msn nu då?

... Fan. Måste dra. HAHA. Stackars er.
Peace.



Kommentarer:
Postat av: ida, en jättegamal kusse till hon med mamma och sputniken

Gör en liten inflik och berättar för er födda på 90-talet att Borka är Tumbas kändaste band=) Den ni!Riktiga hårdrockare är grabbarna/gubbarna:D Tror tillochmed att de är kända utanför Botkyrka!

2008-12-01 @ 20:20:54

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0