Dadada

Jag är ju så bäst på att komma på rubriker. Hihihihihi. Anyways. HUMMMM.

Tidig morgon. Sitter och bråkar med Bitcomet/bitlord. Men det verkar vara NÅN torren jag laddar ner som inte är riktigt frisk, för den gör så att programmen avslutas hela tiden. Får provladda ner varenda film (26 st) tills jag märker vilken det är som är en sadistisk hora. Ohja.

Vaknade btw av att mitt larm gick. HÖGT. Klockan sex. Har glömt att stänga av. Jominsann, när man BEHÖVER gå upp, då hörs det inte, men nufan, hon har lov, DESSUTOM vet hon inte vart mobilen är, nu sätter vi igån By myslf på allra högsta volym, JA VAD BRA, så när alla ligger och sover klockan sex hör man COOOOOOOOMEEEEEEEOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOON DUDUDUDDMDUDMDUDMDUDM *Hardcoretrummor* Typ. Gud vad bra. Jag var ju NYVAKEN och hade ingen aning om var mobilen låg och dessutom hade jag PANIK så jag typ fick leta runt och det vart bara högre och mer skrik och tillslut märkte jag att den låg i jackfickan. Skillz Fluff, skillz.

Nu laddade 44 minutes klart! Prova nästa...Fullt hus. mohahhaha! Men jag ska ha MASSA filmer tills de att vi ska till funäs. (Fick veta igår att jag åker ensam upp m mamma, rille, jonte. Fick veta att jonte ville ta med en polare. Ohc deras flickvänner). Jag avled. Sen sa mamma att det inte fanns nog rum för det. Woop. Jag vet NÅGON som ska knarka sönder sin mp3 på vägen upp.

JAg har en känsla av att det är Mirrors som bråkar. Moorrrrrr.

EDIT; Det var inte Mirrors 8D




Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0