Dansdag och flummtomtar

Alltså okej. Dansdag idag. Det var rätt sjukt. Kul though när man slapp vara med på personliga dansen. Och jag fick Patrick att vara med, nanannan! <33 När vi skulle lära sjuorna att dansa en streetdance stod vi mest och kramade varandras axlar och snyftade över hur bra vårt kärleksbarn var som ledare (Haley) och typ.. aa nu har vår lilla flicka växt upp! </3 HAHA aah.. sen mobbades jag.. för att jag var kort.. och inte nådde upp till den där kanten på målet. Tony trodde inte på mig att jag inte nådde upp. .......MEN SKULLE JAG DRIVA OM DET ELLER?! jag nådde med fingertopparna upp över ribban om jag typ sträckte mig som fan, men sen när jag väl lyckats få upp fingertopparna över fick jag så mkt mjölksyra att jag typ tappade direkt. Ohja.

DESSUTOM sprang en.. aningen.. lullig Andrija omkring och skrämde mig hela tiden </3 Bad. Jonte skrämdes också. OCH JENNY!.. mkt bad.

AHHAHA sen när jag och Cilla skulle dansa bugg!.. sämst, I'm telling you. Srsly. Dåligare får man leta efter HAHAHA!! (dåligare dåligare dåligare dåligare DÅLIGARE!!!!)

Yeah, och innan det, på dagen, hade vi liksom försak till Nationella proven. Jag och Cilla satt mitt emot varandra, vi var ASPEPP! Annika säger lite skämtsamt;
"Ja, så om vi märker att klassen tex inte kan räkna PROCENT måste vi ju öva på det.."
Jag och Cilla stirrar skräckslaget på varandra innan vi nonchalant skrattar av det. Sen byter vi hastigt taktik om hur man räknad ut procent. Rätt meninglöst för ingen av oss vet. Vi får provet. Okej, hur svårt kan det vara! Första frågan.. dumdumdum!
"..10 procent av 50.."
Långsamt ser jag och Cilla upp på varandra innan både måste trycka händerna mot munnen för att inte börja garva. Jävla mattesnillen vi är liksom.

Sen var det engelska. Det stod nånting i stil med
"..but then I shall return.."
I mitt huvud spelades en film upp hur en vanlig tonårsjej typ ba; ..I SHALL RETURN AS GANDALF GREY! DUMDUMDUM!! och typ sveper med manteln (den dök upp där nånstans och svishade ner sådär coolt på axlarna) och snurrar runt och får skägg och helt plötsligt står där som värsta Gandalf och högtidligt går på flyget för att flyga hem till Skottland. Sesådärja.

Efter det stod det nånting i stil med "The United Kingdom" och jag läste "The Knitted Kingdom" och dödligheten av dessa giftiga ord var omedelbar.
"OJDÅ JAG GLÖMDE VISST ATT TA PÅ MIG KLÄDER IDAG MEN SESÅDÄRJA JAG STICKAR EN HELKROPPSSTRUMPA HÄR ATT HA PÅ MIG!.."
Fråga inte.

Påväg ner till maten var jag och Hales tvugna att sätta oss ner i trappen för att vi garvade så mycket. Bara rakt ner sådär. Grät av skratt. Vi fortsatte att pipa och tjuta och skratta som idioter nere i matkön. Men ja, jag typ.. funderade på hur det skulle varit om Maria, hon som födde Jesus, hade JÄTTESTORA kanintänder!.. Liksom.. Gabriel kommer ner och ba;
"Maria, jag är Guds sändebud, och du är utvald till a- OHHERREJÄVLAR, VADFAN ÄR DET HÄR, EN MUTERAD KANIN!!!!!"
Typ.. nånting sånt.. ja.. Det var skitkul at the moment, lovar.

HAHAHHAHHAHA TOARULLE KILLARNAS DANS.. <3 Hoppas att ngn lägger upp på youtube. Satt några killar precis framför mig så kunde inte filma. Sen skulle vi lära oss toarulledansen också liksom.
"Hide from the diktator Nils O.O"

..jag ska sluta skriva nu för jag har ett så intressant liv så nu ska jag gå och kärna lite smör. NAT!

GRATTIS HALEY DA HALEY OF BALEY... IGEN!... SOM JAG GRATTAT.. 1234 GÅNGER NU! 4! HAHAHA! OCH SJUNGIT FÖR!
Det gick lite ostadigt i sången och jag råkade skrika "Ett fyrfallit leve för Haley, hon FLYGER, hurra, hurra HURRA!"

Photobucket



Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0