"Dem gamla icke-döda"

Igår när jag åkte buss hem för att ta sovmorgon (hehe inställda lektioner) så var det seriöst BARA gamla människor på min buss. Kändes som värsta skräckscenariot. Typ..

Jag kan fan skriva en bok om det. HAHA! Värsta skräckisen.

"Jag såg hur dem alla med släpiga steg drog sig på sina rullatorer mot mig. Det permanentade, vita lockiga  håret vajade lite svagt i vinden, dem kala flintarna glänste skräckinjagande i morgonsolen. Alla hade dem mat med sig, munarna hängde som ett öppet fönster.
"Tuuuuuuggaaa.." lät dem alla i kör. "Tuuuuuuugggaaaaaaaaa" och höll fram maten med mordisk blick. Rynkorna i deras asnikte strålade av ondska. Jag försökte springa men dem kom från ÖVERALLT, och busschauffören drog av sig sitt 'unga' ansikte och visade sig även han vara en av dem gamla. Jag var förlorad. Snart tvingade dem ner mig i ett säte och band fast mig, tvingade mig att tugga maten åt dem för att sen spotta ut den och se dem äta den med ondskefullt fnittrande"

..jag är inte normal.

Och imorse försover jag mig, stressar till bilden som börjar åtta, märker att den är inställd, åker hem igen, är hemma till 9, ska åka till livskunskapen, märker att jag bara har promenad där, märker att jag har håltimme direkt efter det, efter det lucnh. LIVET ÄR UNDERBART!! Men mammma ringde och snackade med Maria nu och jag behöver inte åka ner till livskunskapen, så jag börjar inte förrns tjugo i ett, NANANNANA, jag ignorerar det faktum att jag hade kunnat sova till like.. nu. NU SKA VI INTE DEPPA!!






Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0