Din mamma är en sputnik

Vi tröttnar aldrig på att säga det nej. HAHA!

Anyways, rätt ok dag. Vi skulle göra en pjäs, det gick faktiskt helt ok, bästa gruppen <3 Jag, Jenny, Patrick & Hales. HAHA. Alla satt och verkligen tjöt av skratt när Haley fick sitt utbrott, hon fick skrika ashögt för att överrösta haha <3

Jag känner mig blödig. Och känslomässig. Hahhaha.

Var julbord i skolan, åt alldeles för mkt, kände mig som en jävla.. vandrande.. tjockis efteråt.. HAHA.. var tvungen att hetspromenera hem, slutade med att jag gick för fort så jag mådde så jävla illa. Ytlig.. jag? Snackar ni om.

JAG OCH HALEY HAR SKRIVIT EN JÄTTEFIN LÅT!.. den går såhär:

*Slå med hännderna i bordet som trummor* HÅÅRDKOOOKTAA ÄÄÄÄÄÄGGG *Headbanga*

Vi ska ge ut ett album; The best of ägg. Vi ska sjunga om löskokta, hårdkokta, råa, spräckta, hela, ja ALLA sorters ägg! Bli den första med att köpa fo sho!

Dessutom.. sa vi något jättekul.. men jag minns nte vad.. HAHA..

Blackouts. We like'em. Not.

IAF, jag tänkte give er.. alla.. mina och Haleys gemensamma kärlekslåtar!.. HAHA..

MAROON 5 - MUST GET OUT


MAROON 5 - THE SUN (hittade bara liveversion på youtube)
 

LINKIN PARK - DEDICATED


Och nu.. orkade jag inte lägga upp fler.. HAHHA..




Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0