Fluff in a way you've never seen her before

Vet ni hur KUL det är att cama med fluffmaffians härskare?

Photobucket
Här körde hon lksom ner fluffet lite. MEN. Nu ska ni få se en sällsynt bild - INGEN har någonsin sett Fluff som FLUFF.

Photobucket

Beware. BEWARE. Yeah, BEWARE, Y'ALL!

Vad mer. Hon tvingar mig att skicka Amy McDonald-låtar, medan hon flummar sönder åt att min mamma skulle bjuda på lussebullar med orden "Det finns lullebussar, jag menar susselullar, jag menar mullemössor" eller nå sånt.

Uuuuuuuuum... ja. Hej. HAHA. Jag måste typ sitta och plugga lite ett tag, men imorgon börjar jag nio, så det är liksom ganska lugnt. Ska skriva en JÄVLA massa på novellen också, så att ingen glömmer bort mig. MUHU.

Ah. GOD NATT, FANS OF MINE. Jag menar ours. OURS, såklart jag menade OURS *blinkblinkblink*
Peace.



Kommentarer:
Postat av: S A N N A

fin blogg sweetie! :D

2008-12-11 @ 07:35:32
URL: http://tanzanit.blogg.se/

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0