... FORTSÄTTNING FÖLJER, SA JAG JU!

Photobucket

Tror ni inte jag dog eller? Svar: Jo, det gjorde jag, liksom... BORKA!
Dessutom påstår vår beloved maffiaboss nu att dessa borkapojkar ska ha spelning i Segersjö. Jag vart glad för en sekund (liksom ofc att vi går?!) men sen ba TJUGOÅRSGRÄNS. Möh. Dö, liksom.

Ah, jag har nyss vart på körrep - I TRE TIMMAR. Thumb up. Not. Men det var nice och allt sitter och jag är FETT BRA PÅ BASSTÄMMA *hoppa runt* Sååååååååå vill man komma på julkonsert blir det hundra kronor tack, lördag i Pingstkyrkan i Tumba. Amen amen amen, praise the lord, a child is born, gå och dö.

Nu borde jag VERKLIGEN plugga engelska.
(Tror ni jag kommer göra det? Nej)

Peace.


Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0