Fucking fuck-fuck

Alltså ja.
Fråga inte.

MEN I ALLA FALL, IDAG KOMMER MAFFIABOSSEN HEM FRÅN FJÄRRAN LAND OCH SKA SÄLLKAPA MIG I EN VECKA I MITT LILLA HUUUUUS, HOHOHOHOOHOHO.

Jag vet inte om det märks att jag är helt galet flum och typ dör om hon inte kommer snart för hennes mamma är en murp och MMMHMHMH hej.

Stillar typ min hunger eller WHATEVER med div. QaF-grejs på YouTube, den här är friggin' kärlek och LÅÅÅÅTEEEEN liksom he roof top scene, Michael och Brian och jag ska vara tyst nu.




Photobucket

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0