Gamla tider.

Okej. FluffMaff och HalesMaff har tjatat som fan på att jag ska skriva mer på bloggen. Så nu skriver jag! GET HAPPY GUYS! Jag har fått värsta stinget efter att lyssna på gamla låtar, som jag gillade när jag var liten xD
T.ex "Meja- All about the money" och "Natalie Imbruglia-Torn". Så jag sitter alltså här och drogar the låtarna och sjunger extremt ljuvligt till dem. Och förra lördagen började jag snacka med en kille, Markus som jag har haft på msn aslänge, vi har bara inte snckat så ofta. Han bor i Mjölby och känner JOHAN PALM!!! Han har hånglat med JOHAN PALM!!! Fatta att jag är avundsjuk...Och Markus har en jävlig häftig personlighet och hans utseende...Det dör jag av O_o HAN ÄR SKITHET! Vi är även rätt lika han och jag, vi gillar ungefär samma saker och saker som bara kunde inträffa mig har hänt honom oxå! Det är lite läskigt. Alltså...Min själsfrände bor i Mjölby. Och det ligger skitlångt bort härifrån, så nu tänker jag stabba mig själv. Jag och Markus hade även ett litet krig om vilen ort som hade bäst pizzor xD Jag tror han vann. Idag var det ju första dagen på lovet oxå. Jag vill oftast bara ha lov för att kunna sova hur länge jag vill...Dagarna suger eftersom jag är för lat för att göra någonting. VILL TRÄFFA MAFFIAN! Diary of the dead? Den tycker jag vi ska se på lovet. Och så kanske jag ska tona mitt blonda huvud rött^^ Jag vet inte om jag vågar göra det. Även om jag tonar det så kommer jag fortfarande vara en dum blondin O.o' Jag är faktiskt rätt korkad. Speciellt efter naturhistoriska.


Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0