HERRE GUD I JESUS KRISTUS HIMMEL!

Okej.
Hela det här inlägget kommer vara lugnt och sansat, för blir jag alldeles för over the top kommer hela bloggservern krascha.

Alltså.
Jag och far var nere på gymet. Jag la märke till att:
  • Det fanns en gammal man 150+ som exercisade som fan och fick sexface varje gång han tog i. Det var ÄCKLIGT.
  • En snubbe som var äldre än min far (dvs 50+) kutade på ett sånt här rullbandtjotafräs under hela tiden vi var där, i typ 90 km/h. Hela tiden vi var där = approx tre timmar. När vi kom dit var hans tröja ljusblå. När vi lämnade var den mörkblå.
  • Min all time favoritlärare gymar där. Min all time favoritlärare heter Laila
...
...
...

NAAAAAAAT. Laila är sämst men jag var tvungen att vinka till henne ändå. Denna livslögn. Ack.

I alla fall.
Jag lämnade pappa åt styrketräningen och gick och crunchade. Lyssnade på Maroon 5 och var allmänt relaxed  Efter tre set gick jag ut till pappa igen, och ser den mest bisarra syn jag NÅGONSIN kommer få se, den kommer haunta mig forever och inta mina drömmar.

På en pilatesboll, ni vet en sån här gigantisk geleaktig grej som man sitter/ligger på, så ligger en man. Han har rödbrunt skägg. Han är fet. Och han har en t-shirt som är svart. På denna svarta t-shirt så står det: "BORKA. Världens bästa coverband."

Jag skämtar inte.
Jag ville dö. Jag ville lägga mig ner på golvet, avlida till en liten hög och skaka av skratt tills blodet rusade till huvudet på mig och infekterade min hjärna.
Detta var tyvärr omöjligt.
Chansen att det var herr Borkaman är väl typ 99.9 procent, skägg och Borkatröja, SERIÖST. Det KAN inte ha vart nån annan.
Men FATTAR NI att jag DOG ELLER?! Borkamannen, the man of our dreams, ligger på en PILATESBOLL.

...

Jag ska gå och duscha och lugna ner mig.
Peace.

Photobucket

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0