Hey there, Delilah, what's it like in New Yorks city?

Har grunnat på detta hela dagen.

... Grunnat. Låter som en form av Gunnar. En form för en tånagel.

Har funderat på detta hela dagen och kommit fram till en grej.
Jag ska gifta mig med en JÄVLA massa människor alltså.
Jag är säker på att äktenskapen kommer bli lyckliga. Problemet är att de jag ska gifta mig med inte vet om det än (citerar Cillz engelskauppsats: "I'm not a stalker, just slightly overprotective").
Om vi nu skulle dra de personer som är föremålen för mina ömma känslor.
  • Mikael Persbrandt. Eller Gunvald Larsson, men det är samma person i mina ögon.
  • Shan Atci.
  • River Phoenix. Jag vet att han är död.
  • Hal Sparks.
  • Scott Lowell.
  • Peter Paige.
  • Gale Harold.
  • Randy Harrison.
  • Thea Gill.
  • Michelle Clunie.
  • Robert Gant.
  • Sharon Gless.
  • Makyla Smith.
  • Fabrizio Filippo. Hoppas han är schysstare i verkligheten bara. Fuck you, Ethan. Fuck you.
  • Jack Wetherall. Från Hal Sparks och ner hit var det bara QaF-actors, ja. Men jag ska gifta mig med allihopa. AND THERE'S NOTHING YOU CAN DO ABOUT IT.
  • David Howell Evans.
  • Spencer Ried. FÖR HANS NÖRDFAKTOR ÄR STÖRRE DÅ ÄN NÄR HAN ÄR MATTHEW GRAY GUBLER.
  • Lars. Idol-Lars. PURRPURRPURR.
  • Johan Glans.
Listan kommer antagligen uppdateras en hel del.

Är polygami tillåtet i detta rike?

Ah, idag då. Vi gjorde typ fula pjäser. Jag älskade min roll. Skulle spela alkoholiserad pappa på restaurang. Min favoritreplik var den här:
"NU SLUTAR ALLA BRÅKA OCH SÅ SKA VI ÄTA!!! DET ÄR HENRIKS FÖDELSEDAG OCH VI SKA VARA GLADA!!! VI ÄR EN FAMILJ OCH VI SKA BETE OSS SOM EN!!! OKEJ NU HAR VI BESTÄLLT IN MATEN HÄR OCH DEN ÄR GOD!!! VI SKA ÄTA SOM EN RIKTIG FAMILJ OCH VI SKA HA DET MYSIGT OCH INTE BRÅKA!!!"
Mina barn: "Men pappa..."
Jag: "OCH INGEN SKA SÄGA EMOT!!! DET SPELAR INGEN ROLL VEM SOM BÖRJADE!!! VI SKA SITTA HÄR OCH ÄTA VÅR MAT SOM GUD GETT OSS OCH VI SKA HA DET MYSIGT TILLSAMMANS OCH JAG HAR BETALAT FÖR DEN HÄR MATEN!!! OKEJ NU HÅLLER VI FLABBEN ALLIHOP OCH ÄTER!!!" *smälla hundra nävar i bordet*

Jag är supersympatisk när jag är full.

... Inte för att jag var det på uppspelet. Såklart. Hm.

ANYWAYS, upptäckte också att det är åtta dagar till jul vilket betyder att vi kommer närmre och närmre nyår vilket betyder MAHALAHALAMAFFIANYÅR!!!!! Med typ en maffiamedlem. Bossen. MEN ÄNDÅ! Tänk er nyår med världens bästa 1/5-maffia. Purrpurrpurr.

Om två minuter ska jag se Titanic. Bara för att den är så jävla SAD. God natt.

Photobucket

Kommentarer:
Postat av: Randypants

Åhhkej, nu ska jag bara lämna en liiiiten lång kommentar, här - men först och främst lovar jag dyrt och heligt att jag inte planerar på att trakassera dig på fler ställen än på Kamrat, LOL. Jag liksom bara råkade komma över den här länken från din pres.

Yesbox. Alrighty then,

så I erfarenhet av ett fellow QaF/River Phoenix/nördiga pojkar/Johan Glans-fan, måste jag bara säga att denna lista måste vara den mest fullkomliga listan någonsin. Ever, alltså. Jag skulle inte ha kunnat formulera det bättre myself.

Så hands down to you.

... och om du på något vis inte har kopplat det än, så är jag den där irriterande gay snubben som har samma namn som den ondskefulla ödlan i Monsters Inc. Jah.

2008-12-17 @ 17:05:00

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0