Inhouse jokes fo sho

Jag fick en enorm blogglust och ja, jag är lite attentionwhoreig och så, så jag tänkte helt enkelt skriva ner Fluffmaffians alla interna skämt. Medan jag storknar åt Cillz historier om fenomenet pizza (hon skriver en HKK-uppsats om det, ska tvinga henne att blogga om det sen).
Enjoy.
  • BORKAMANNEN. A story already told. Scrolla neråt en aning and voìla.
  • "Hej, mamma." "HAALLÅ!" Vi satt i Miriams klassrum och failade, och började av någon anledning snacka om barndomen och språk och blah, och Jeff ba; "När jag blir stor ska jag prata engelska med mina barn femtio procent av tiden, så att de liksom är förberedda inför engelskan i skolan." Fluff, som var helt hajpad i huvudet, skulle illustrera genom att säga "Hej mamma!" lite sådär gulligt och sedan säga "Hello" på ett myndigt vis. Hon kom av sig på vägen och det blev istället: "Hej mamma", "HAAALLÅÅ!" med värsta basrösten, typ Barbapapa på hasch. Imorgon ska jag ta med kameran till skolan och tvinga henne att säga om det, bara för att visa exakt hur det låter.
  • Smetmjölk. Aaah... jag vet inte hur det hände... men av någon anledning har vi kommit fram till att smetmjölk är ett YTTERST kränkande skällsord som ni inte alls vill veta vad det är... men... um... om ni hör någon av oss kalla någon annan för smetmjölk så gillar vi INTE den personen.
  • "Jag är ju inte alltid här. Ibland är jag ute och flyger på min kvast." Alltså. Det finns en person i vår maffia som står högre än alla andra. Hennes namn är FluffMaff. Hon är galen. Och det är såhär att ibland går hennes hjärna på autopilot. Någon säger någonting, och hon fortsätter deras meningar i huvudet. Detta hände på gymnasiekvällen, Charlotta, våran SYV, skulle prata om gymnasiet och sånt. Och när hon står där framme så säger hon; "Det är bäst om ni kommer till mig och frågar saker så snabbt som möjligt. Jag är ju inte alltid här." Fluff; *bryta ihop TOTALT* Lite senare får vi ur henne att i hennes huvud lät Charlotta såhär: "Det är bäst om ni kommer till mig och frågar saker så fort som möjligt, jag är ju inte alltid här, ibland är jag nämligen ute och flyger på min kvast."
  • Militär mjölkmamma. Fluff var inne i sitt flumskede. Det vill säga sitt naturliga tillstånd. Hon började snacka lite allmänt om mjölk och detta utspelade sig:
Photobucket
  • "Då kommer det vibrera i brallan och så kommer ni ta upp den och börja hålla på med den..." Någon lektion då en lärare snackar om att man inte får ha mobiltelefoner. Ibland har vi för pervers humor för vårt eget bästa. FO SHO.

JAG HAR KANSKE FÅTT CILLZ ATT BLOGGA OM PIZZOR! VICTORY! I såna fall har alla maffiamedlemmar bloggat minst en gång, MMHMM, vi kommer skapa historia tillsammans.

Nu ska jag fortsätta kolla på Queer as Folk-klipp (JAG VET, JAG VET, I BROKE THE QAF-REHAB-PROMISE!) och skriva lite.
Peace.



PS:
Photobucket

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0