JENMAFF HAR BLOGGAT!!!

WE HAVE LYCKATS! MIN STORHETSTID ÄR NU! HON HAR BLOGGAT! BLONDINEN HAR BLOGGAT! WAAAAAALLAAAAAAAAAAAAH!!!

*inte ALLS bli worked up*

Första dagen på jullovet, avslutning igår. Min dag har bestått av:
  • Datasittande.
  • Att tjuvkika på min nya mobil som ligger så vackert i en påse från Media Markt i tvättstugan.
  • Datasittande.
  • Bli sur för att det tar sepelång tid för Kamrat att ladda upp ny visningsbild.
  • Datasittande.
  • Dampa på mitt internet.
  • Datasittande.
  • Fika på Spaaks.
  • Datasittande.
  • Skryt om iPoden för lillasyster.
  • Datasittande.
Och nu sitter jag vid datorn.
Oväntat, va?

... JAG VILL HA MAFFIAAAAAAN, måste göra nåt med världens bästa vänner snart, annars får jag ju abstinens. Dessutom kommer mamma döda mig om jag sitter inne vid datorn hela jullovet. Därför är jag hellre med maffian hela jullovet.

Jag hoppar inte ALLS från ett ämne till ett annat, men alltså, jag kollar på en asful film som handlar om någon ful häxa och jag vetefan, men alltså, de översatte "yikes" till "jesa". Hallå. Engelska tre?

Jag ska sluta prata skit.
Glad påsk.
Peace.

Photobucket

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0