Julfirande by the boss

Igår var det alltså JUL. Det var en väldigt intressant upplevelse. Mkt roligt. Förra årets jul bestod mest av självdestruktiv ilska, hat och väldigt mkt skeptism mot denna sak kallad jul. Denna blev HILARIOUS om man jämför!

Började morgonen med att brorsan väckte mig vid.. halv 10 kanske (..varför denna grymma värld VARFÖR?!) och gick upp ohc åt frukost. Förkylningen har slagit till på stort, lät som ett ostjärn.. RIVJÄRN hette det ja (skriver såhär för att jag tkr att det var väldigt roligt att jag trodde att rivjärn hette ostjärn även om jag kan ta bort det) och hade asont i halsen, var helt igentäppt. Kunde inte äta något, försökte äta en macka men det gick inge bra, fick en blandning av tvättmedel- och diskmedelsmak i munnen, och smaken spred sig ända upp till näsan. Euw.

Det släppte iaf lite sen framåt lunch, då kunde jag iaf äta, och sen bar det av. När vi kom fram fick vi syn på ett tidningsurklipp på farmors kyl. Det var en man som stod med geväret riktat ner i en öppen frysbox. OVanför stod det;
Han kunde aldrig förmå sig att sluta skjuta på älgen.
Fattar ni hur jag DOG?! SÄMST LIKSOM! Och sen kom ju kvällens höjdpunkt, Johanna och Matilda satt och snackade, ag sa nåt om farmor. Dem svarade och sen fortatte dem snacka, och det enda jag hörde var;
- Och då kissade hon på sig..
(Dem pratade om Matildas hund visade det sig)
Men jag feltolkade situationen HELT och ba;
- VA, GJORDE FARMOR?!
Jag DOOOG. VArje gång jag såg farmor i säkert en timme efteråt började jag garva hysteriskt. Johanna gjorde det inte bättre genom att kommentera det hela.
- Jooo serru farmor blev så glad när alla gäster kom så hon bara kissade på sig!
Jag dog. Det borde vara olagligt att säga sånt.

Den var det att sitta och spela Castle crashers tills Kalle Anka började. Sen Kalle Anka, haha, Edit blev jättemysig och bara låg och skulle kramas och var söt haha <33 sötbarn.

Det roligaste citatet of the kväll var väl när Edit gick runt och spelade den där.. Schnuffle Bunny? Shuffle Bunny? Iaf den där kramlåten. Lydia, min faster, sitter och ser läskigt glad ut med ett jättestort leende, helt plötsligt utbrister hon;
- Edit, det finns inget spel där man kan få döda lilla kaninen va? :D
Återigen, jag dog.

Runt 12 slocknade jag i soffan. Var astrött. Här hände egentligen det roligaste.
Satte mig runt 12 och läste min nya maffiabok. Lalalal.
La efter några minuter bort boken och gick och hämtade min mp3. Läste medans jag lyssnade sen.
Slår ihop boken. Oorkar inte.
Sitter och stirrar i luften & lyssnar på maroon 5. Alla garvar åt mig för att jag inte hör ngt och ser allvarlig ut
Börjar somna med huvudet mot väggen. Rycker till och vaknar då och då för att kolla så att ingen är påväg åt mitt hål.
Börjar drömma asskumma drömmar.
Börjar med att låten Secret kör igång, den har rätt långt intro. Börjar fundera över vilken låt det är. Min hjärna vill hjälpa till och börjar visa en film i huvudet med tuppen Chanticleer, från Rock A doodle. Han ser jätteledsen ut och går från en grind till ett träd. Jag funderar vidare. Hm, vad är det han sjunger här? Eller vänta, jag känner inte igen det här, Chanticleer kanske inte ALLS sjunger den? Eller? Vaknar till med ett ryck, blir lite bestört över att Chanticleer och Maroon 5 inte ALLS har ngt med varandra att göra och att jag tänkte i dom banorna.
Får asskumma smådrömmar när jag somnar till igen.
Bl.a. så loggar Haley in på msn, drömde jag. Jag satt tydligen vid datan. Och hennes msnnamn va; KAJSA! :D NU SKA VI TJACKA SOM FAN HOROR!!
Tror att det har något att göra med hela röka jordnötsskalssaken den övre. Mm.
Drömde en gångatt Haley stod JÄTTEJÄTTENÄRA mitt ansikte och grimaserade och försökte härma en dinosaurie. Jomen okej.
Vågade itne somna mer så gick upp och satte mig vid pappa och försökte med tankekraft få honom att åka hem. Klockan var närmre två när vi äntligen kom hem.

Jag kollade på She's the man (hilarious!) och sen somnade jag. Och drömde världens skummaste drömmar. Igen.

Minns inte mkt, men det var nånting med en dansande same med skägg som bodde i en kåta av björk precis bredvid vårt hus. Han fanns utmärkt på kartran. En liten symbol av en dansade same. Jomen great. Han lärde iallafall folk att göra saker av björk och lyssna på barken när den pratar. Jag minns att jag gick till denna same från busshållplatsen. Sen inget mer.

Dessutom drömde jag att jag var i skolan, hade bytt till Vix' klass, och jag är ju van med att om man är klar med en uppgift på svenskan så är man klar. Så jag började liksom göra mitt svenskahäfte suddigt i kanterna, fade you know, sen kom läraren och ba; Neej jag har en tiill uppgift för diig :H Jag ba; ..omg.

HAHA sen drömde jag att jag skällde på Dennan ang maffiabloggen?

..och att jag bråkade lite med Jeff ang den.

Sen drömde jag även att vi körde Limbo. Men ist för att bara gå under så skulle dem andra säga ngt som man skulle göra. Jeff stod och fnissade hysteriskt och skulle ge den svåraste till Adam. När det var adams tur gav jeff det ultimata; Du ska krypa under. På mage.
Alla ba; WOOOW O.O och adam fick kräla under på blöt asfalt och grus (vi var precis utanför trapphuset). Jomen jättenormalt.

Sen drömde jag att jag var med  ngn kille jag inte minns och Andrija (?!) nere i matsalen, och skulle ta mat, men det fanns inga tallrikar. Jag typ utbrast; LÅNGSAM ÄLG! och killen ba; JA, FETT LÅNGSAMMA! Vi gick över till andra stället, där fanns det talllrikar, men sen kom en mattant i tomtemössa skuttandes och la sig över alla tallrikar såatt vi inte skulle kunna ta dem medans hon såg ondeskfull ut. Sen började hon sjunga julsånger. Jag gav upp och gick och satte mig utan ngt att äta, då började mattanten garva och ba; Nejmen jag skooojaaade..
Sen satt jag och den andra killen (som typ var bög) och diskuterade kändiskillar. Vem som var snyggast. Det allra snyggaste var när man hade klippt ut en docka av honom och sovit med honom i sängen. Då var han assnygg.

Jag drömmer jättenormala drömmar när jag är astrött och ätit alldeles för mkt toffifee.

XOXO FLUFFMAFF





Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0