Just another manic Monday

TV-reklamerna has gone LOCOOOOO. Sitter helt oskyldigt med TV:N på, av ingen anledning alls förutom att jag liksom vill ha någonting som rör sig i rummet och som låter, jag kollar i princip inte på det som visas. ANYWAYS så hör jag min favoritreklamjingle, FELIX-reklamen ni vet, Everyday med James Taylor, ni vet den här Everyday it's getting closer, going faster than a rollercoaster, a love like yours would surely come my way, AHAY, AHAYHAY <- ja, jag älskar det lilla ljudet där. I ALLA FALL. Jag sjunger med min vana trogen. Reklamen avslutas, en ny börjar. Ger den knappast någon uppmärksamhet.

Helt plötsligt hör jag FELIX-reklamen - igen. Okej, bara kul med mysmusik, mmmh oh ja. Nynnar med. Reklamen avslutas och ny börjar, okej.
Vad kommer sen, om inte FELIX-reklamen?! Den förföljer mig. James Taylor sjunger låten. James Taylors initialer är J.T. J.T. = Justin Taylor. Det här betyder utan tvekan att jag ska titta på QaF.

Jag är inte alls långsökt.

Hrm. Ska vara med Jenny idag. Ska köpa asmycket godis och PMS-äta det, trots att jag har asont i magen. FÖRSÖKT INTE HINDRA MIG. Det är jag som lär mig av mina misstag.

Nu: Frukost.
Peace.


Photobucket

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0