... klart det är för att alla andra gör det. Vad trodde ni?

JULDESIGN À LA FLUFFMAFFIAN!

Gissa vem som gjorde den? Svar: Fluff. Yeah, yeah, yeah. Egentligen är det PS hon sysslar med när hon ondskefullt stirrar på sin datorskärm och pratar om mörker och död. Åhja.

Men mååwh. PURRPURRPURR på designen. Jag är ju assnygg i min lilla julkula, ohja. Tredje från vänster. Notera: Mitt hår ser helt cp ut där. Ska lägga upp en bätte nån gång *NÄSTAN lika ytlig som maffiabossen*

Som sagt hade vi dansdag idag. HERREGUD. JAG BADADE I SVETT!!!!!!

... Alla är såklart asintresserade av mina kroppsvätskor dårå...

Hur som helst körde vi afro, linedance, och streetdance och PATRICKS OCH FLUFFS LILLA FLICKA HAR VÄXT UPP OCH LÄRDE DE UPPKAXADE SMÅ SJUORNA DE SVÅRA STEGEN, MJAAH DÅ!
Jag och JenMaff äger ut er på vals och foxtrot btw. Mucka inte.

Vad fan är "foxtrot" för jävla ord anyway?

Måndagseftermiddagen kändes i övrigt lite tom utan STeens. TÄNK OM NÅGON HAR SLUTAT EFTER LOVET?! Då dör jag fan. Jag lovade Antonia att jag inte skulle det så aah jag kommer inte göra det. MEN TÄNK OM NÅGON ANNAN GÖR DET?! Kommer avlida.

Aja. Nu ska jag förbereda alla inom några mils räckhåll, en sockerchock är nära. Jag har en gigantisk maräng från Spaaks i min ägo. Prepare, prepare.

Peace.

Photobucket

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0