Kolabak!

Idag bestämde sig Fluff för att hon skulle göra kolor. Det gick inge bra.

Läste receptet. Det står att man ska ha 'medelhög temperatur' när man kokar kolan. Hur ska man veta vad medelhög är? Först sätter jag på åttan, inser att det kanske är lit för mkt och sänker till sexan.

En timme senare; Ingen som helst förändring i smeten. Den skulle varit klar för en halvtimme sen. Den är fortfarande som vatten. Lika rinnande liksom. Ja. Hur mkt jag än petar i den med trägaffeln och ber den bli klar händer ingenting. Får rådgivning av Hales Gud (Hales vill gärna tro att hon hjälpte mig mmmh) att höja värmen. Det låter ju helt puckat. Varför ska man värma när smeten ska bli fastare?! Fluff skrattar bort Hales Guds förslag.
2 minuter senare; ..*höjer värmen till åttan*
5 minuter senare; Smeten är klar! Taddaa!

Så ja.

HAHA. jag har egentligen ingenting att skriva om. Sådär. Men asså.. snacka om dissarmaffia som aldrig bloggar. Srsly :( Ska utesluta dem alla HAHA. Jag och Hales får skapa en egen blogg ist bara vi två. Vad är meningen med en maffiablogg när maffian aldrig bloggar liksom? Daah.

Photobucket

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0