Merry Christmas, baby

Nedan följer en lista på alla mina julklappar, JOY TO THE WORLD, bästa julklappsskörden på LÄNGE. Är definitivt skyldig alla det här efter två dagar av ett tomt intet på den här bloggen. Uh. Blir antagligen bara jag som kommer blogga fram till på måndag också, Fluff är nämligen bortrest, den geten.
I ALLA FALL. Detta är mina julklappar.

  • Mobiltelefon. PRAISE THE LORD. Den är mitt barn nu. I shall vårda it ömt. Från mor och far ofc.
  • Dammsugargrej till datorn, ni vet för att få bort allt skit från tangentbordet och sånt. Fungerar inte. HAHA. Men den var billig ändå så. Heh. Från Bosse om jag inte minns fel.
  • Presentkort på Åhléns på 250 kr, från Anna.
  • Prenumeration på Illustrerad Vetenskap. WOHO! Geek, oh yes, men... världens bästa tidning. Från mor och far.
  • Underkläder. Vidare beskrivning behövs väl inte. Typ från olika personer.
  • Massa godis, också från massa folk.
  • Två iPodfodral. Kommer inte använda nåt av dem. Det ena av pappa, det andra av Eva. Pappas var DEFNITIVT snyggare. Kommer ändå inte använda det för jag är en otacksam ungjävel.
  • Lila mössa, stickad och given av Eva. Asful. Ser ut som en gurka.
  • T-shirt med spelkortsmönster på, av Ida tror jag.
  • Tjocktröja som jag älskar och aldrig kommer ta av mig, också från Ida.
  • Bok om den globala uppvärmningen, av mamma. TIME TO RECYCLE. TIME TO WISE UP.
  • Massa nagellack (som jag aldrig använder, hej folk, börja fatta). Av Anna och Ida.
  • Dödskalleskosnören, från Ida. DE SKA SÅÅÅ IN I CONVERSEN!!!
  • iPodhögtalare, ganska små och med småbra maxvolym, men mysiga är de, oh yes. Av Chrippe.
  • Och till slut... men INTE minst... utan den bästa julklappen, delad förstaplats med mobiltelefonen... första säsongen av QaF. Jag dog när jag fick den. Av världens bästa Ida.

Julens citat:
Alla spelar Retro på annandagen. Anna läser frågan.
Anna: "På 50-talet blev det populärt med vin. Vilket land i Nordafrika producerade mest vin?"
Chrippe: "Sydafrika."



Nu sitter jag och tittar på QaF. HÖHÖ. Justin och Chris Hobbs sitter i förrådet till idrotten och jag kommer avlida mycket snart. Alla som någonsin sett det här avsnittet vet varför.

... NUBÖRJARDETHÄNDATREVLIGASAKERSÅNUSKAJAGSLUTAPRATA!

Photobucket

PS. Det finns en sekvens när Daphne puttar ner Justin i en pool. GE MIG RANDY HARRISON IFÖRD BLÖTA KLÄDER I EN POOL OCH GE MIG DET NU.

Kommentarer:
Postat av: ida

Wooohooo jag kan jag!

Men du sötkorv, byt fodralen, de kostar säkert några hundra tillsammans så kan du köpa nått annat roligt isätllet, men nu har du säkert redan slängt kartongen..knasboll!

2009-01-05 @ 23:21:54
URL: http://darlings.webblogg.se/

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0