My muscular buttocks it's forty!

Eftersom alla andra övergått till signaturer utan bild så tänkte jag vara mainstream och göra detsamma. Darwin skulle ha blivit sur på mig eftersom han hade skägg (Darwin: "Jag är en apman med skägg!"), men han kommer att vakna i natt och... märka att han sover i en balja med ärtor istället för sin säng. HAN LEVER, HAN LEVER, DARWIN, HAN LEVER! 

För övrigt så ber jag om ursäkt för att jag inte bloggar, men som ni ser har jag inget vettigt att säga at all. Håll er borta från kuckor med vuppar i näsan, och vad ni än gör så måste ni låta bli purjolök - just a few words of advice.


Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0