OH, THAT CHRISTMAS FEELING

First of all... JAG FICK QAF BOXEN *AVLIDA AVLIDA AVLIDA* BOXEN BOXEN BOXEN LIKSOM DÖÖÖÖÖÖ!!!!!

... Okej, jag fick bara första säsongen. DÖÖÖÖÖÖ. Men, presentkort på Åhléns av kusin så jag kan köpa resten när det kommer in... LKJENRCMOLFH YAYAYAYAYYAYAYAYYYAYAY!!!!!

För det andra fick jag min beloved mobiltelefon, LUVE LUVE LUVE! Har lekt med den non stop sedan igår eftermiddag... Och nu... lyssnar jag på Mix Megapol. Det enda som den jefla mobilen kan ta in. HAHA. Vad fult.

MEN I ALLA FALL.

Fick en massa annat, kan räkna upp allt sen (herregyd) och typ ja, imorgon blir det Kungsberget, snö, skidor och Emelie. MIHI. Det hr är ett lyckat jullov fer suuhre.

Ehe. Ah.
Hej.
HAH.
Är helt död i huvudet känns det som. Vet inte om det märks ("Ehe, ah, hej, HAHA", nejdå, inte alls). Resten av släkten är på promenad och jag sitter vid datorn i svart mysdress. LIKSOM. Din mamma.
Nu ska jag typ... jag vet inte.
Peace.

... pallar inte signaturen.
HalesMaff speaking.

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0