Rainbow Animals

Naturhistoriska idag alltså. Vek in på den gigantiska gården precis framför dörrarna och stendog för att utställningen Rainbow Animals fanns där. Mitt face: O_____O *vilja ha so badly* Så efter att vi gjort alla fula frågor på ett fult papper ("Varför har den och den djurarten fortsatt att utvecklas?" Mitt svar: "För att den var ful och äcklig och ingen ville döda den." IG i biologi, here I come) så kutade jag (efter att ha stulit Jessicas baguette) in på den jävla utställningen och dog. HAHA, men intressant as hell var det. Det var lite roligt när det stod att enligt undersökningar kan två hanfåglar, nå speciell slags fågel som bara får ett ägg typ, varav en befruktat en hona och tagit hand om den kläckta ungen, tillsammans uppfostra den ungen tillsammans och av de fågelungar som blivit uppfostrade så har fler överlevt till vuxen ålder än de som växt upp med en mamma och en pappa. Jag: *tänka på Ben, Michael och Hunter*


Photobucket

Now that's a family.
I alla fall.
När dagen var slut väntade vi typ 97598347598 år i entrén och detta utspelade sig:

Ersson: "Jag fick tvinga in Pontus på den där utställningen om bögdjur."
Jag: *vända mig till Pontus med ondskefull blick*
Pontus: "... Men jag är ärrad för livet nu! Det fanns en... en bild på två giraffer som... som..."
Ersson (mycket långsamt och mycket tydligt): "... Rövknullade."
Jag: *avlida big time*

... Okej, QaF-abstinens på ingång. Får ta och kolla ett avsnitt ikväll, med en skål popcorn i famnen såklart (famnen = bokstavligt, jag släppe rinte mina popc orn, OKEJ?!). Nu: Novellskrivning. Nästa del måste upp SNARAST, annars kommer mina fans döda mig.

Peace.

Photobucket

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0