Shan da Man

Sure is da man!





Jag och bossen gjorde någonting högst intressant idag. Tänk er en idrottslektion. Lysande förhållanden när det gäller att inte idrotta, eller hur? Så, vi satte oss i ett fotbollsmål medan killarna sprang runt och tjejerna dansade cpdanser till cplåtar, och så flummade vi loss totalt. Höjden av detta flummeri var incidenten jag nu skall eder förtälja.
Fluff: "Alltså Arnold Schwarzenegger har asmycket muskler, så slutar han träna blir han en fettklump!"
När folk säger sånt, så MÅSTE jag härma det. Frågan är, hur härmar man Arnold Schwarzenegger som fettklump? Svar: Man lägger sig på rygg, viftar spasmiskt med armar och ben och häver upp ett ljud i stil med: "... uuuuuUUUUUUUÄÄÄÄÄÄÄäääääähhh............". Jag har lovat Amanda att dra med kameran till skolan imorgon och tvinga någon att filma det.

Nu ska jag INTE plugga för betygen är satta och vi har inga prov och inga läxor. Boyaah! Istället ska jag fortsätta min komedikväll = TOARULLE, TOARULLE, TOOARUULLEE!

Peace out, lads.


Kommentarer:
Postat av: c(:

Hahha, jag har oxå vattenpistler seru!!!:P

Gillar oxå Shan Da Man!!

Grym blogg förresten;D

2008-12-22 @ 14:14:57

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0