STÄDNING PÅ GÅNG MAHALA HALA!

Kände att jag var tvungen att ta tag i detta med bloggningen nu alltså. Herregud, vi får ju färre och färre besökare per dag, FRIGGIN' DISASTER! *leka storbloggare*

Hur som, helst. Min mor tvingar mig att städa. Så jag tänkte göra henne lite stolt och faktiskt... städa (jag ryser). Har tagit bort all skit från djävulsfåtöljen (min dumpningscentral, man behöver en egen för att förstå fällan) och ska ge bort den (fåtöljen alltså, inte skiten) till min lillasyster. En perfekt julklapp om man vill jävlas. MAHA. Ska ta bort allt bakom fåtöljen också, sedan får det bli en tabortallatidningarfrångolvetsession och sedan dammsugning.

Intresseklubben svimmar av efter all viktig information angående Hales städning.

Juste, JAG ÄGER ER ALLA I TOWER BLOXX MKAAAAAAYYYYYY???!!!

Peace.

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0