The new adventures of Lagerhaus

Photobucket

Men det här GÅR ju inte för sig. Bloggning needed big time. Anledningen till att det är jag som får göra det är för att folk är upptagna, ego och emo.

Okej.

Jag har kommit fram till att det är okej att vara jättestolt och allmänt skrytsam över maffiabloggen. Det gick en jävla vecka och vi fick två prenumeranter, not bad, not bad. Om folk hade humor skulle vi antagligen ha fler, men aja. Om folk hade humor skulle de kommentera, men aja.

...

Okej, vi kan vänta med stoltheten och skrytet.

Jag kan berätta om mitt äventyr på Lagerhaus istället.
Jag var inne i Stockholm med mamma och lillasyster, de skulle köpa lite julklappar och ja. Jag älskar Stockholm så jag följde med.
När mamma våldsgästat en tantaffär och jag och lillasyster varit på Åhléns (där jag fick damputbrott över att de sålde den brittiska versionen av QaF, ni hade INTE velat vara där) var det dags för Lagerhaus, för vi ville ha Wayne's Coffee och de andra var överbefolkade. Så, Lagerhaus it is.

Nu är det så att jag läser en blogg. Denna blogg skrivs av en snubbe som jobbar på Lagerhaus. När mamma sa att vi alltså skulle till detta ställa så tänkte jag att faaaan, men alltså, det kan ju inte vara samma Lagerhaus liksom, nejdå, det går ju inte, ofta.
Och vad ser jag när vi ätit upp vår fika och går ner i själva affären? Denne bloggare står och packar upp en massa skit ur Åhlénskartonger. Eftersom min humor är så extremt dålig (och eftersom jag totalt dyrkar denna människas blogg) så började jag asgarva. Det fanns seriöst inget stopp. Jag låg och fullkomligt dog ner i en låda med badmössor formade som ankor.

Och vad gör min mor? HON FÅR FÖR SIG ATT HON SKA GÅ BORT MOT DENNE HJÄLPLÖSE MAN. Ofta jag står kvar bland badmössor själv liksom, så jag följde med. Mamma började prata om plåser och jag fnittrade nervöst medan jag smutskastade allt i butiken (denne bloggare var då typ två meter ifrån) och till slut säger/skriker jag: "MEN MAMMA, JAG TROR INTE ATT BOSSE VILL HA GRÖNA PLÅSTER MED RENAR PÅ!!!"

Jag tror jag måste posta en förlåtelse på denne bloggares blogg.
"Hej. Om en galen flicka i Ramoneströja började skrika om plåster med Bambi på i din närhet idag, så var det jag. Jag betalar eventuella hörapparater."

Herregud.

Nu ska jag... hrm... fixa med... julklapp till en... viss person...
Peace.


Photobucket

Kommentarer:
Postat av: emelie

HAHA, så lyckat alltås ;D

2008-12-21 @ 13:16:45
URL: http://suckmylollipop.blogg.se/

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0