w4oytj biw4y

JAG DÖR JAG DÖR JAG DÖÖÖÖR!!!!!!!!

Står på bussen, berättar om vårat lilla interna skämt Borka för en granne. Plötsligt så avrbyter tjejen mbredid min granne med ett stort leende och ba; Ursäkta, men Borka är mina morbröder. JAG BA DOOOOOOOOOOOOOOOOOOOG!!!!! FATTA VAD PINSAMT?!??!??! FATTAR NI VAD PINSAMT?!???!???!!!!! FATTAR NI VEKRLIGEN?!I¤"!#?=

OKje. Jag är lugn. Haag ärr jlugn.MHR v8

Luuugn. Anndas. NANDAd dorj gePWm a dnada andas du överlveeedder det hä rna dad

Jag åtrkekrommer när snanrt jag lugnat nenr rtmig mingpokejkJ?







Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0