What's the boss up to?

Jag har ingen aning om varför Fluff har ett halvfärdigt, superskumt inlägg. Bara tillgängligt för oss ofc, ej publicerat. Hon skrev det uppenbarligen imorse.
Speaking of Fluff. Var hemma hos henne fram till typ, öh, ja, nu, och det var meningen att vi skulle
  • Måla om hennes rum.
  • Kolla på Diary of the Dead.
  • Spela Castle Crashers.
  • Plugga.
Vi hann
  • Måla om hennes rum
Vi är jätteproduktiva.
Nu sitter jag hur som helst och äter kakor och ser på Du är vad du äter. Anna Skipper har haft ett stort inflytande på mig.
Srsly vem är snubben som pratar? Han låter som en murken val som bajsnödig har sprungit från Krakow och tillbaka.
Så mycket vet jag om murkna valar som bajsnödigt sprungit från Krakow och tillbaka. Hur de låter. Ohja.

Aja, ska prova mitt lucialinne nu (VARFÖR MÅSTE MAN HA ETT FRIGGIN' LUCIATÅG PÅ JULKONSERTEN?!) och plugga HKK och SO.
Peace.



Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0