WTF?!

Jag vaknade. Jag ville dö (hittills ingenting ovanligt alltså). Jag åt frukost och det smakade lagom groose. Sen drog jag till skolan där eventet som skulle inträffat inte inträffade. Thumb up. Ingen morgonlektion alltså. Vi ditchade profilen och ägnade oss åt eniro istället (fråga inte). En timme innan NO:n fick vi reda på att vi inte skulle ha någon sån heller. Men dö. Vi hade kunnat sova till ett. Feels great. Dessutom har vi både SV och SO efter lunch och läraren är inte här. Nämen jag är jätteglad.

PEACE.



Kommentarer:
Postat av: emelie

Haha, det kallar jag lyckat ;D

2008-12-08 @ 20:02:34
URL: http://suckmylollipop.blogg.se/

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0