... yeah.

Tänkte typ lite snabbt påpeka att det allra sista i bossens inlägg är true oh so true. Maffian dissar oss för de har inte tid och blah blah blah *andra lögner*. Men aja. Vi dissar dem tillbaka. After all, some of 'em deserves it.

Anyways. Har städat mitt rum och LYCKATS *damn surprised* HUR, frågar jag mig, HUR?! Golvet är helt rent, ingenting i dumpningscentralem och liksom... jag är ett geni. Tror jag fick förstärkning av Gud (samma Gud som hjälpte Fluff med smeten, mmmmmmmhhhhhhmmmm för det var ju inte jag, NEJDÅ). Och typ ah, precis när jag var färdig drog jag, far och lillasyster till Maxi för att köpa a) mat och b) gran. Pappas ekonomiska sinne tog vid.

Pappa (väldigt högt): "Ehem, jasså, 450 för den här kungsgranen, jasså jasså..."
Jag: "DITT EKONOMISKA SINNE TAR ÖVER! JAG SER DET PÅ DIN AURA!!!" *vifta opreciserat i luften*
Pappa: *dra mig därifrån*
Granförsäljarna ringde nog till sina fellowgranförsäljare och sa att de skulle akta sig för en galen smurf, för alla stirrade fientligt på oss sen.

Aja, vi kom ut med en gran i alla fall. Vacker är den och den ligger nu på altanen för att tas in för påklädning imorgon (låter som att vi ska trycka på den kjol och linne och ba GÅ NEDFÖR DEN HÄR CATWALKEN NU) så att den kommer i perfekt tajming till min födelsedag (PÅ MÅNDAG BLIR JAG BYXMYNDIG JKHGKSRH SÄG GRATTIS, ANNARS DÖR NI!!!!)

Ska typ fixa med ny sign nu. Den jag har är ful HAHA, men prideflaggan får vara kvar ofc. Liksom... Hallå.

Peace.


Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0