YouTubecovers

Ibland roar sig er beloved HalesMaff med att kolla covers på YouTube (jag är faktiskt ytterst musikalisk, mh). Detta händer oftast när hon är för dåsig i huvudet för att orka kalkylera längden på en DNA-molekyl.
Alltså.
Den här killen är min nya idol.



KILLENS TEKNIK, och variation, han kör liksom Rihanna och Linkin Park och han gör allt så jekla bra.
Anyezwaye <- älskar mina stavningar.
De här två är mina favoritcovers på YouTube, räknar bort allt med David Sides nu.

Chris Moyse - When you say nothing at all



Saga Westling - No air



Ignorera badsoundkillsgoodmusickvalitén på den sista, den där är verkligen asfin i verkligheten (I should know, Saga är en av mina bästa vänner, liksom DA).

... Nu borde jag ägna mig åt Anders på msn eftersom han är lite attentionwhoreig. Hoppas han inte läser det här.

Peace.



PS. Hur vågar ni låta bli att kommentera?!

Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0