Amen to this!

Case no 1 - FAAN HELLER FLUFFMAFF DIN BÖG ATT DU KOLLAR PÅ DOTD ENSAM, JAG SKA KOLLA PÅ DEN MED DIG OCH JAG DÖDAR DIG OM DU KOLLAR PÅ DEN ENSAM, FATTAR DU, DÖDAR DIG, OCH HELA DIN FAMILJ FÖR DU HAR VART OLYDIG I SKOLAN! MÖH!
Case no 2 - Är på nå slags glöggmingelmajsimojs hos kusinen. Våldtar henens dator nu och får komplimanger för att jag skriver så snabbt på datan. Hallå, nej? Gör jag inte. FluffMaff skriver typ 4873489 gånger snabbare.
Case no 3 - Jag har börjat hata julmusik. "Två små röda luvor och en fårskinnsfäll, skumpar runtomkring, skumpar runtomkring, gå och dö gå och dö gå och dö."
Case no 4 - Okej, jag bara måste berätta min äldsta kusin Annas historia. Hon kom hit emd sin, fan ska man kalla honom då, pojkvän? Eller typ sambo? Men ah, zhiet da zame, hur som helst heter han Crippe, och de som har parkeringsrutasn bredvid dem hade uppenbarligen kört in i hans bil, men blånekat och ba NEJ, DET VAR INTE VI (PFTT). Så både Crippe och Anna var asarga, oich idag när de skulle hit (vi är hos en annan kusin nu) så såg de deras bil, och blev fett arga så Anna skrev "fittbil" på smutsen på deras bakruta. TROR NI INTE ÄGARNA TILL BILEN KOM MER UT GENOM PORTEN DÅ? Anna; *slänga sig in i Crippes bil och dö enda hem till Ida*
Case no 5 - Jag har godis hemma och saknar det.

Aja, ska in på dikta nu och kolla kommetarer till mitt senaste kapitel.
Adios och peace.


Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0