"Din mamma är en sputnik"

Alltså. Heej. HAHA. Okej. Jag heter då FluffMaff och jag är basically BOSSEN! Jag ÄR bossen, okey?! Så mucka inte, mmh. Men alltså, okej,  detta vår maffiablogg. Här skriver vi (iaf jag) ut exactly vad jag tkr om allt och alla för jag är the boss så jag FÅR göra sånt. Suck it up bitch. Och jag tar inget ansvar för NÅGOT som skrivs i den här bloggen. Men ah. Jag vettefan vad mer jag ska skriva. Introduction sux. Not really. Men okej. Jag återkommer när jag har ngt viktigt att skriva. Fast först ska jag låta mig bli bortrövad av John Blund. Visst heter han så? Men okej. Hejdå. Syns nån annan gång. HEHE.





Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0