Död åt dans

Jag måste få säga en sak. Eftersom att jag hållit käften om detta fenonomen under HELA GYMPAN måste jag få ut mig det nu. Det här är MIN maffias blogg, alltså får jag säga och göra vad fan jag vill. Och jag vill börja med att bara skrika ur frustrationen.

AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Känns bättre nu. Okej. Nu kanske jag kan berätta. Dagen förflöt rätt bra, förutom diverse drygheter som fick mig att basically få lust att.. slita huvudet av folk. Jag? Agressionsproblem? Nejdå. Var får du det ifrån. DU, DET FINNS EN ANLEDNING TILL ATT JAG ÄR BOSSEN! Jag är kallhjärtad och blodig. You wish.

ANYWAYS!.. måste sluta undvika från ämnet. Nu gjorde jag det ändå. Okej. KÄFTEN! Shsh. Nu börjar jag.

DAGEN FÖRFLÖT BRA!.. någorlunda. Sista lektionen var gympa och självklart dans. Förut hade vi faktiskt en helt ok dans till Rihanna - Disturbia. MEN TIDIGARE IDAG bestämde sig nåfra flickor för att nej nu byter vi till en turklåt (nej förlåt, syrisk) och dansar SOM KILLARNA! Gud vad BRA! Not. SO, vi fick hitta på helt egna steg till dansen, gick väl sådär, det slutade med att vi hade dansen klar för oss och om jag säger såhär; Det är bara shake och vi spankar varandra vid ett tillfälle. Skaka på rumpa och bröst och hela paketet. Men varför?! Vissa av tjejerna har inte ens ngt att SKAKA! VARFÖR GÖR MAN SÅHÄR?! Dem ba; Nu ska vi visa killarna och få dem alldeles :O men varför tror dem dem skulle bli så?! Några femtonåringar som tror att dem kan shaka och tror sig vara nåt, mmh, ja ohja så tändande. Fyfan.

Och eftersom att alla tkr att man är en pryd tråkig människa om man säger ngt så är dt bara att nicka och försöka dansa. Kalla mig pryd ohc tråkig men jag fattar inte det roliga med att stå och se ut som puckon inför skolan. Usch nej. 

Jag har faktiskt inte klagat till ngn som fixade dt här, eller till ngn i min omgivning över huvudet taget, även om jag inte vart glad, men ni kan inte kräva mer av mig än det, men nu måste jag säga det;
JAG HATAR NYA DANSEN!!!!!!!!!!!!!!!!
Nu ska jag plugga SO och försöka glömma alla små dåliga människor som kan gå och dö.

JUSTE, måste bara påpeka att jag såg lilla filuren Andrej idag på bussen. Han gick av vid Björkhaga. Man kan tycka att en lärare som blev avskedad pga sexuella saker med sina elever borde ha svårare att få jobb? Men neejnej. 

Världen hatar mig. Och guess what. Jag hatar världen.

Sorry, jag ska blogga om igen när jag är på bättre humör och berätta om alla små fjärilar och regnbågar som finns i mitt huvud, lovar. Dem är rätt nersotade med avgaser och svarta moln just nu. Stackarna. Får hoppas att dem inte slutat glittra pga allt skit.

Varför skriver jag jämt så långt?



 



Kommentarer:
Postat av: Jimmie

Ha ha...entligen en blogg i min anda....

2008-11-26 @ 16:13:06
URL: http://jimmieshitburn.blogg.se/?tmp=1823455

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0