Drivin' slow on sunday... evening?

Photobucket   Photobucket   Photobucket

FluffMaff, JenMaff och JeffMaff. Yeah, we're the Fluffmaffia. Fear us.

Ah, Hales första och sista dag skolan den här veckan, EEHEHE. Första lektionen = idrott = dans = OOOOMG *avlider*. ALLT JAG HÖRT VAR SANT! *NetOnNet-reklam* It was hideous. Till nå jävla turklåt skulle vi dansa också, mh, tack liksom. HEJ, IG I DANS! Men jämfört med vad jag skulle få stå ut med annars är det ett billigt pris. Um, matte efter det, jag satt med Annie i ett grupprum och gjorde ingenting, HAHA, produktiva Hales fo sho.

Lunchen var... som den var. Det är därifrån alla bilder är tagna, efter da kebab var det nämligen kortspel i vistet och ah... Fluff KAN ha skurit upp några fåtal händer med sina naglar under stressen... MEN DET FÅR STÅ FÖR HENNE. HON SKA VARA MORDISK.

Photobucket

MmMmMmmMmMmMmMmMmMH och sen var det svenska... uuuh jag gjorde typ inget där heller, HAHA, drog hem och hämtade böckerna jag ska recensera + kollade om Randy hade svarat mitt paniska mejl (han som spelar Ted i QaF var med i Criminal Minds igår så jag tänkte att jag borde upplysa honom om det, tror han är rädd för mig nu). På SO:n träffade jag och Jen några galna femteklassare som var överhajpade och höga på dextrosol typ. Efter det FUNDERADE jag på extramatten men bestämde mig för att jag hade glömt bort den. Mmh.

Ah... hem och lämna väska, ut med hund och hämta b-kort, seda gick jag ner i C och tog ut pengar (MÅSTE KÖPA KAKOR!) och stod sedan i... en halvtimme? på Ica och letade godis. Jen fick stå ut med mitt velande i telefon.

Är typ hemma nu i alla fall. Bör guida Jen genom hennes första blogginlägg. GE JENMAFF EN VARM APPLÅD SEDAN LADS! Peace fo sho.



Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0