Friday morning

Boyaah, Sov verkligen ASDÅLIGT inatt, vaknade typ varannan timme och kunde inte somna om, det var fan hemskt, Därför tar jag inte NÅGOT SOM HELST ansvar för hur jag beter mig idag, mmh.

Christmas Cottage är asmysig. Mhhihiihih.

Jag vill döda alla dryga människor.

Jag är asförkyld och hostar och har ont i halsen och dör.

What's up with att Chad är värsta pussyn i OTH? Srsly. Han ba; *gråta* HAHA jobbigt nog att tjejer i dramaserier jämt ska vara levande vattenspridare, NÄR KILLARNA BÖRJAR OCKSÅ!.. deprimerandeeeeeeeeeeeeee.

Alla gamla politiker som tror att dem kan så mkt men sm egentligen bara hakat upp sig på hur dt var förr borde förtidspensioneras. Det finns en anledning till att tonåringar och ungdomar inte går bra ihop.

HAHA IGÅR PÅ SPAAKS använde jag min halsduk som turban. Det satt två gamla gubbar bredvid oss, okej, vi var väl högljudda, men den svenska gubben vände sig typ hela tiden om och råblängde på oss, helt odiskret? MEN TA DIG!

Hohohohoho nu kommer jag snart försent till bussen, nu till DANSEN! YEEY! Och yeah, man fick ju väntade reaktionen när man sa att man inte gillar den, dansen alltså, ja fyfan. Jag blir bara förbannad på folk som inte fattar att man har olika åsikter.

Nej, ingen ska känna sig träffad för jag är trött och morgonsur och bör inte tas på allvar.

Helvete, nu går snart bussen och jag måste klä på mig klart och sminka mig HAHA bloggen är ond, den har gått ihop med tiden och gör livet surt för mig </3







Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0