Genomsnitt

Vi har haft i genomsnitt 28,75 besökare om dagen på bloggen sen vi startade för 4 dagar sen. Hur funkar den där 75;an? Liksom.. åh nu ska jag gå in på en maffiablogg men åh en fjärdedel av mig skuttade iväg (typ mellangärdet?) på nya äventyr aja resten av min kropp får sitta kvar och kolla bloggen ändå.

Min natthumor är sämst. Jag knows that makes no sense. Erkänn att ni loves svengelska?

Jag måste börja ha en liten anteckningsbok med mig för jag kommer på ngt jättebra jag ska skriva här och jag ba DING men sen när jag väl sitter vid datan så glömmer jag bort det.

Men sen utan särskrivning blir mensen. Hahhahahhahahhahahahhahahahhahahahhaahahahahaha,

Keith. Är. Död. Fluff. Är. Död. Lucas. Gråter. Alla. Gråter. Världen. Dör.

Rachel är den mänskliga moroten i det här avsnittet. Hihiihiihihiihiih

Hehhehehehehehheheheheh

Höhööhöhöhöhöhööhöhööh

Hohoohohoohoohhooh

Jag ska vara tyzt. HAHHA TYZT! Shame on mig... mig.. miiig.. miguel.. det kan man heta.. om man vill. Annars kan man heta Liselotta. Hahhahahahah.









Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0