Idioti

Nu har jag bevis på att jag är totalt död i huvudet. Speciellt när jag är trött och nyvaken. Igår var jag HELT SLUT, somnade medans jag låg och lästa och då var klockan kanske 11. Vaknade vid 12 av att mamma stod och fixade med julstjärnan i fönstret. Vet inte riktigt vad hon stod på, dt är lite dimmigt och jag KAN ha drömt ngt av det här, hahaha, jag är förvirrad.

Mamma; Natalie..
Jag; Mmmh..
Mamma; Ska du gå och borsta tänderna..? Klockan är 12
Jag; ...är klockan 12?! 12?!
Mamma; Jaa
Jag; HERREGUD NEJ!.. jag har försovit mig.. omg.. *ligga kvar och blunda i sängen*
Mamma; Nejnej asså..
Jag; Shit, jag måste gå upp direkt, herregud, 12..*Sätta sig upp*
Mamma; LYSSNA! Klockan är 12 PÅ NATTEN, du ska INTE gå upp du ska gå och lägga dg  men har du borstat tänderna..?
Jag; ...ahaaa! *Paus, kommer på att hon frågat en fråga* hhm, nej
Mamma; Okej, gå och gör det.
Jag; Mmh *Lägga sig ner igen*
Mamma; *Nästan trampa på mitt ansikte och märker att jag lagt mig igen* .........NATALIE, BORSTA TÄNDERNA OCH BORT MED SMINKET!
Jag; *Flyga upp ur sängen* Okejokejokejokejjusteright..
5 minuter senare
Jag; *Dimpa ner i sängen fast under täcker på PRECIS samma ställe som jag låg innan. Jag kände att dt var samma. Det var redan varmt där. Purrpurr*

Ni ser, jag är inte normal. Det där är inte normalt. Jag är fan likadan som Rille när han är helt jävla packad. Haha.

Sen min dröm dårå. Drömde faktiskt att jag gick tillbaka till Skrefsta. Kajsa red tydligen där. Dem lärde sig galoppera ute i vårsolen utan fastsatt sadel/utan sadel (wtf?). Alla typ ramlade av HELA TIDEN och Banjo och Frida bockade loss men alla bara skrattade och hade skitkul ändå. Folk ba; *DUUNS slå hårt i marken och nästan bli övergalopperad av galen Spirit.. men skratta hysteriskt* Det var värsta freakshowen, jag lovar.

Sen slutar det fan inte där. Sen skulle jag hälsa på alla hästarna och sen kom jag till Lollipop och han hade en annan häst också i sin spilta men jag brydde mig inte om det. Sen när jag klapppat gick jag ut ur spiltan, och hörde hur han började komma efter mig..?! Visade sig att han inte hade nån grimma eller ngn sån sak runt halsen så han var basically free. Sen sög han sig fast nivet i huden mellan tummen och pekfingret, bara verkligen sög sig fast, och hängde där och när jag typ rörde på hansen så gungade han med. Typ blodigel. Jag skrkek till nån tjej att han var lös och hon kom och tag in honom igen. Sen gick jag ut och såg kajsa och scarykompani att rida och då drog jag hem.

Drömde att jag köpte klänning med Cilla också?! Jag och Cilla var i den här affären, vi skulle köpa klänning till.. öh.. julavslutningen? Cilla hittade en hon gillade, men enligt hon i kassan var den tydligen upptagen? Så Cilla fick vänta tills den blev ledig igen (den hängde helt oanvänd på kroken). Sen satt vi i nån grotta lr nåt, vid några klippor, och Cilla ba; Aaa men det är min komps klippor och henens föräldrar är värsta skumma och bla bla bla.Sen gick vi upp efter 2 timmar och kassatjejen ba; NU ÄR DEN LEDIG! 8D Vill du spara den här lr ta med? Cilla tog med den sen gick vi därifrån.

Telling you, jag är störd när jag sover.





Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0