I've always been so thoughtful.

Photobucket

Yeah, min inkorg. Yeah, mitt svar. Jag älskar FOLK ♥
Nejmen seriously. Vilket liv har man om man raggar flickor och pojkar på nätet? Pathetic, yes. Basically är det väl femtio plus-folk som gör det och utger sig för att vara trettiofem år yngre, men det borde väl varenda jävel fatta, att man inte exponerar ut sin kropp på det sättet hur gammal personen på andra sidan camen än är. Jag har inte ett skit till övers för de som ba; UUH JAG KÄNNER MIG SEXUELLT OFREDAD FÖR ATT CAMADE BILDER PÅ MIG HAR HAMNAT PÅ NÄÄÄTEEET. Då är man dum i huvudet. Vem var det som fucking bad om det från början? Våldtäkter där man säger att tjejen har gått för lättklädd, det, å andra sidan, tycker jag är urfuckat när man säger att hon får skylla sig själv, men har man gjort det självmant kan man fan brinna i helvetet om man är så blond.

No offense mot blonda människor. Det är bara det ätt ni är korkade. Peace och no hard feelings, okej?





Kommentarer:
Postat av: ' j e a nn y

huh ?

2008-11-26 @ 18:42:23
URL: http://gadn.blogg.se/
Postat av: limpan

Är på din linje. "åhh mina cam bilder ligger på nätet". tänk efter lilla gumman, innan man delar ut bilderna till vem som...

2008-11-26 @ 22:31:23
URL: http://ballaur.blogg.se/

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0