Jag känner mig attentionwhoreig

Bara för att jag kan hitta på nya ord och inte ni. Men ah, jag känner mig som värsta hej jag har haft en dålig uppväxt titta på mig-barnet nu, för jag tänker spamma den här bloggen med diverse fula inlägg månader framåt som jag redan har planerat.
Det här är också ett fult inlägg. Det är fult därför att jag ska beskriva en SMS-convo som jag just hade med FluffMaff.

FluffMaff: Du kommer hata nya dansen.
Jag: Nej, omg varför?
FluffMaff: För att det är en turklåt och man ska bara shaka typ.
Jag: .......... NEEEJ!!!
FluffMaff: Jag önskar av hela mitt hjärta att jag skulle kunna säga att jag skojar. Vid ett tillfälle ska vi spanka varandra.
Jag: DU DRIVER MED MIG, KVINNA!
FluffMaff: I wish I did.

Jag förväntar mig en fullkomlig analys av dansen från folk som närvarande på idrotten denna dag.


Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0