MAHALA HALA

*friggin' guldmedaljör i rubriker*

La upp videon från kortspelandet på lunchen på YouTube och tänkte dela med mig av detta fina... öh... verk. Oscarsstatyetter hitåt, tack.

Notera Erssons skumma blickar, bäverimitationen, Jeffs psykopatgarv, och hur Andrija hela tiden pratar mumlande i bakgrunden för att påkalla uppmärksamhet. Awie. Till slut - spetsa öronen de sista sekunderna. Vår beloved maffiaboss hälsar så vackert till alla fans.



Nu ska jag köpa en kakburk av mig själv, äta kakorna, och titta på Idol. Lars fastnade visst i Tumba idag, begåvad med tågtider som han är. Amen to that. Peace.



PS: Den klockrena kommentaren tillhör JenMaff.
Fluff: "ETT KORT?! Hur kan du ha ETT KORT?!"
Jen: "För att Ersson är med."

Kommentarer:
Postat av: Patrimaff

Jag hatar att ha en hund jag måste gå ut med under lunchrasterna, för då missar jag moments som dessa. Allvarligt talat nu, jag tror inte jag skrattat så mycket på evigheter - jag kunde knappt andas. Visserligen är jag trött, men ändå. "För att Ersson är med", oh indeed!

2008-11-28 @ 21:11:27
URL: http://fluffmaffian.blogg.se/
Postat av: DA GUD! nemen, amanda haha xD

alltså ja hej xD jag tänkte att jag kan la vara snäll läsare och skriva JAG HAR LÄST ALLA FREAKIN INLÄGG HÄR VA huff

men aja. och lite creds till mig. det är faktiskt elias som uttrycker MAHALA HALA på ett ställe xD PUSH IT BABY PUSH IT!

2008-11-29 @ 16:35:18

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0