Men jävlar som fan?!

Srsly, vad, I'm tellin' yah, VAD är oddsen för att man först drömmer om Amanda Jenssen som sitter under ett träd och retar folk för att hon är känd (alltså ja, Fluff, dina drömmar är INGENTING) och sedan vaknar och märker att klockan är... HALV FUCKING TOLV?! Jag har inte vaknat efter tio sedan jag var, um, TIO.

Fuck sömn. Från och med nu ska jag aldrig sova mer.

Hallå. Era mammor. Men altså ja, jag känner mig lagom nere idag, för jag  måste plugga en massa. Eftersom jag endast var i skolan i fredags så fick jag SO-uppgiften då och DEN SKA FRIGGIN' VARA INNE PÅ TISDAG. Dessutom har jag både SO- och NO-provet kvar. MATTEPROVET FUCKING OCKSÅ, och HKK-uppsatsen till på fredag, och jag kommer vara upptagen på onsdag eftermiddag så då kan jag inte plugga. Men nejdå, jag är inte stressad, inte alls, INTE ALLS SA JAG!!!!

Möh.
Peace and love.



Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0