Mööh.

Yeah, jag är jätteuppfinningsrik when it comes to rubriker.

För det första:
FluffMaff - du förgyller min dag också, believe you me, DEN AMMANDE GETEN FO SHO, och imorgon aj äm bääk tu skool. Så du behöver inte lida mer. Oh no.
PatriMaff - kommentaren du blev förvirrad över var ett svar ang Saw-filmerna som jag kommenterat på en annan blogg, sorry if any confusion uppstod.
JeffMaff - keep up the bloggande. Vi ska hitta på en roll åt dig snart. Men ah, du kan vara the crazy bitch som du skrev. Typ som LilSnorre i Hem till Midgård (olkej, förlåt, di liknar inte Markoolio och dreglar inte).

NU TILL VIKTIGARE SAKER.
Jag har just vart på Rrrrrrvafanheterdet, RÖNNINGE GYMNASIUM, JA, och kollat in beteendeprogrammet (PSYKOLOGI, KRIMINOLOGI, MÖÖÖH <3) men det kändes inte alls lika put together som Sjödal så Sjödal är fortfarande mitt förstahandsval och så.
Och MHM min pappa har upenbarligen vart i nåt gigantiskt trauma på sitt jobb idag, han skulle henkat till Rönninge men ringde och ba; DET ÄR JÄVULSKT PÅ JOBBET, JAG HINNER INTE!
När han kom hem nu så ba; KOLLA PÅ LÄNSTIDNINGENS HEMSIDA SÅ FÅR DU VETA! *darnmadface*
Så jag gjorde det.
Rubriker:
"Snuskgubbe greppade 15-åring."
"Väpnat rån mot bank i Lund."
"Tjuv togs på bar gärning i Järna."

Jaha, nu vet vi vad min far gör på fritiden.

Och just det, alla som läser (alla som kanske läser, ofta nån gillar oss men aah), ha överseende med att vissa inlägg som inte ska ligga i FluffMaffs kategori gör det, det är nämligen den som är vafan heter det, baskategori typ, och man glömmer så lätt att ändra till sin egen kategori.

Väntar med spänning på FluffMaffs långa inlägg som hon (nästan) utlovat.
Peace.



Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0