Kom igen, morgonpepp!

Sitter här klockan tjugo i, snart kvart i, sju, och bara totaldör. Jag fick ju iaf och la mig vettig tid igår, så är inte trött typ utdöd dinosaurie som egentligen borde ligga död och fossilerad i marken men ÄNDÅ tvingats upp. Har dock huvudvärk, ögonen bara rinner av den här kvardröjande sömnskänslan som vägrar försvinna och jag är förkyld. Kul. WELL, Hales kommer till skolan idag! Har känts tomt utan henne. En maffia utan sin sista maffiamedlem, dah. Det är som en tårta som saknar en tårtbit. Eller en..en..en..CHOKLADKAKA som saknar typ en rad. Mmmmmh choklad.

Tänk inte på choklad. TÄNK INTE! Jag går på chokladavvänjning. Hej jag heter Natalie och jag är chokladaddict. Så yeah, såg på Oprah för några år sedan(fråga mig inte hur jag kommer ihåg) och då var det nån annan tjej som okcså var chokladoman, och hon skulle tänka sig att hon typ tuggade på hamburgare SAMTIDIGT som chokladen, känna hur smakerna blandas, mmhhh vad gott..

Okej not, nu spyr jag.

BTW på tal om hanburgare, jag har försökt få maffian att gå med på att vi nån gång ska mixa hamburgare och dricka det,

Jag åt hamburgare igår så smaken dröjer sig kvar och uääähh euuuuw nu spyr jag snart igen.

Vad är det egentligen som gör en bra blogg? Att man skriver detaljerat vad som hände under dagarna, att man bara skriver oseriösa stuff om bävrar och helikoptrar, att man skriver värsta novellen i varje inlägg.. jag vet ärligt talat inte, för om jag ska våga erkänna är jag för lat för att läsa andras bloggar. Den enda jag orkar någorlunda är Aurosias, hon som var med i Outsider, och nej jag tjuvreklamerar inte men ändå, jo, det kanske jag gör, MEN KOLLA IN HENNES BLOGG IAF! theheartbeatofadoll.blogg.se

Snart är det jul dudes. Om typ... dagar. HAHA. Är ju för fan första advent på söndag. Mmmmh. Mysigtmysigt. Snart ska väl julsakerna fram. Jag är fortfarande lite ärrad sen förra året, snacka om noll julkänsla och jag satt mest och bet demonstrativt huvudet av chokladtomtar för att visa EXAKT vad jag tkr om hela julkalabaliket. Jag gillar faktiskt julen. Men när vissa personer alltid blir så jävla stressade och tar ut det genom att hacka på andra hela tiden dör jag lite faktiskt.

Ååååh, nu kom jag att tänka på den där scenen ur Pinoccio. Typ den enda scenen jag kommer ihåg. När han är en åsna och det regnar och aaawe.

Jag sitter och snackar skit ja. EGENTLIGEN borde jag samla spansk fakta för smarta jag glömde det igår men vaddå, min buss går inte förrns om en och en halv timme och JAG HADE KUNNAT SOVA EN TIMME LÄNGRE ÄN VAD JAG NU GJORDE!!!..minst. Morrmorrmorr. Har dessutom spanskaförhör idag och jag har inte tränat ALLS men jag får hoppas på att mitt fina minne håller vad det brukar (dvs minnas genomgångarna) och jag orkar faktiskt inte bry mgi just idag, jag orkar inte.

Mantra i Fluffs huvud atm; Vimåsterenaochräddafjärilarnaochregnbågarnavimåsterenaochräddafjä-

PÅ TAL OM REGNBÅGAR!.. det här med att homosexuella inte går adoptera. What's up with that? Jag menar.. fine, hej, jag har två pappor, visst, man kan bli viskad om och stuff, men då borde man uppfostra barn så att dem INTE viskar och har sig? Och det här med att dem skulle bli mobbade - hate to say this men dem skulle nog bli mobbade ändå. Barn som blir mobbade är ju lite som dem är (om nån nu läser det här och är mobbad; ta inte illa upp. Du är jättebra. BREAK FREE FROM THE MOBBARE!) och mobbarna går ju på en särskild person etc etc.

Jag känner att jag inte vill sluta skriva. Vetinte varför egenelitgen. Egentligen. Hej svenska 3. HAHA fail. Men mmmh, nu ska jag.. samla spanskafakta.. göra Elin stolt!.. om bara hamburgaren kunde sluta hoppa hage i magen på mig, uääähhhh.

OM nu någon random människa läser det här - HUR ÄR DIN MORGON? :D Kom igeeen, nu peppeppeppar vi varandra!!

Eller så går vi helt enkelt och röker på och ser små rosa kaniner. Det är också ett sätt.









Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0