Saker som borde förbjudas

1. Att skrämma sina barn.
Hemma hos pappa, kvällen efter att jag sett When a stranger calls, gick jag ut från toaletten och pappa stod PRECIS UTANFÖR, vrålade till och gjorde nån grimas. Jag skrek och dog. Nyss gick jag och balanserade tallrik, bestick och mjölkglas ner för trappen, mamma dammsuger och helt plötsligt bara VÄSER hon "SSSSCHHHH!!!!" ashögt och jag håller på att tappa glaset & snubbla ner för trappen. Får nästan hjärtattack på riktigt. Vaddå lättskrämd?

2. Att tänka ut massa såna hära saker att skriva upp men sen glömma dem.
Säger sig självt huh?

3. Att bli onaturligt fet.
Fatta att väga typ 400 kilo?! Liksom nu ba.. åhnej jag har gått upp två kilo *dö* Istället så liksom hej jag har gått upp 350 kilo.. HAHA men fatta att vara så onaturligt FET!.. borde man inte ha en gräns, vid typ 100 kilo borde man fatta att det inte är bra?! I don't fattar it.

4. Att Haley aldrig har tid att kolla på DOTD med mig.
Säger sig självt.

5. Att man är JÄTTESUGEN på ngt men inte vet vad.
Typ åh jag är jättesugen på ngt att äta men vet inte vad.. jag är jättesugen på att kolla på en speciell film, jag döör, för jag vet inte vilken.. osv osv. Så jävla jobbigt.

5. Att glömma sina drömmar.
För mina drömmar verkar vara rätt roande och tråkiga att glömma.

6. Att det inte finns zombier så att jag kan bekämpa dem som i Hales dröm.
Hahahhahahhahahahahhahahahahahahahahahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

7- Att dem skrivit fult på baksidan av mjölkpaketet.
Basically står det "Du kanske tror att mjölk gör dig fet men SÅ ÄR DET INTE! för fettet finns i maten så mjölk kan faktiskt hjälpa dig gå ner i vikt" Men jävla puckon, vad säger dt till småungar som vill bli smala? Drick bara mjölk och ät inte. Jävla idioter.

8. Att göra onaturligt fina låtar.
Av två anledningar; Jag får så ont i hjärtat. Så onaturligt ont. OCH jag kan inte skriva låtar! Jag vill okcås kunna skriva bra låtar som berör. Eller sjunga. Men nejnej. Min enda talang är att jag kan få allla i min omgivning att känna sig mindre dum för jag är dummare. Hahahhaa.

9. Att få skrattanfall när man inte borde.
Gymnasiekvällen *host*

10. Frågan "hur känns det att vara.."
Som man får när man fyllt år. Hur känns det att vara fjorton? Men inte fan vet jag, vad är skillnaden, det känns inte annorlunda, det är bara en dag äldre än jag var igår? Jävla puckon.

11. Fjortisar
Gasa ihjäl jävlarna!

12. Attentionwhores
Jag kommer köra deras huvuden genom fönsterrutorna snart. Eller mitt eget. För jag stör mig så IN I HELVETE på dem.

13. Att jag kommer på massa nya saker men inte den första saken som jag glömt bort.

14. Filmer som görs på böcker men som är sämst
Säger bara "Ps jag älskar dig" Måste vara den första, enda boken jag någonsin gråtit till, så hysteriskt otroligt förbjudet fin, och sen gör dem film om det och jag började grina bara för att filmen var så HIMLA DÅLIG!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag höll seriöst på att slänga datan genom fönstret. Jag var deprimerad resten av kvällen.

15. Fula killar som tror sig och kastar popcorn på en när man är på bio så att skrattanfallen infinner sig

16. ..som dessutom har en kompis som ser ut EXAKT som han korta killen som gick i vår skola förut som hette typ nånting?

17. Att jag snart kollar på¨DOTD själv snart för jag orkar snart inte vänta mer.








Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0