Total randomness

Eftersom jag och bossen våldtar bloggen totalt så tänkte jag skriva ut lite fula randomgrejer bara för att jag har tråkigt, och kanske också som en ursäkt till att inte plugga, vilket jag DEFINITIVT borde göra.

RANDOMGREJ NO 1. Gick ner för att hämta tidningen nyss och min lillasyster satt och tittade på Sjukhuset (den ungen måste verkligen kolla över sina TV-vanor, hon tittar på Ensam mamma söker. Seriöst). Och när jag stod där och grävde bland reklam och skit så säger hon: "Skulle du ge mig en njure?" Jag ba: "Uhum, va?" Hon: A"h, om jag skulle behöva en ny njure, vill du ge mig en då?" Jag: "Nej." Hon: "Det känns tryggt."

RANDOMGREJ NO 2. Min novell går åt fanders. Eller nej, men problemet är att jag aldrig kan få ro att sätta mig ner och bara skriva, okej, i princip är det väl det jag gör hela tiden, istället för läxor och plugg, men ron infinner sig faen aldrig, kanske för att läxorna och plugget gnager mig i bakhuvudet och ba; "DUUUUU KOMMER FÅ IIIGGG!" Fuck skolan. GÅ OCH SJÄLVDÖ SOM ETT KADAVER DIN HORA.

RANDOMGREJ NO 3. Jag hatar när jag har pratat med en person på vilken site som helst i, njaeh, jag vet inte, TVÅ FUCKING VECKOR TYP, och så har jag skickat ett svar och personen i fråga är inne men svarar inte. Olästa meddelanden: 0 står det på människans sida. 2008-11-25 22:29:40 står det bredvid mitt skickade meddelande. SÅ VAFAN IS THAT GUYS DEAL?! Liksom okej, jag är tråkig och kanske han ba; nej, nu dissar jag för hon blev damn boring. Men MÖH. HAN var ju rolig.

ÖöÖöÖöÖöÖÖH. Orka blogga. Peace.



Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0