WORSHiP

Bara för att vi har 31 besökare första dagen. Blöhö.

Efter att ha läst bossens inlägg om dansen vi uppenbarligen ska göra + efter att ofrivilligt ha lyssnat på lillasysters Absolute Sugigaste Mix-skiva och fått höra Katy Perry på maxvolym sisådär 87349875834 gånger, så måste jag också tillstå att jag hatar världen.

Jag hatar också mitt huvud, som i en kvart har vart deprimerat över att JenMaff och FluffMaff påstår att det är SO-prov imorgon. Det är det inte, thank god. Det är läxförhör och det är en annan sak. Actually. Därför är jag inte lika worked up. Pwhew. Behöver inte plugga alls, och därför kan jag övergå till det som Amanda gillar mig för - skriva novell. Andra kapitlet ligger jag på, första är redan ute KJHFCNKSDEJHY jaa och så. Make You Believe Again, novell à la moi, om någon undrar. Notera att det kan se fult ut eftersom jag använde standardteckensnittet på min dator och ni kanske har ett annat. Mjah.

Men typ aah. MÅSTE TIPSA btw. Thim och Benners blogg, srsly, det är HUMOR. Klicka tack.

Nu - tillbaka till skrivandet, ja.
Fear us.



Kommentarer:

VAFAN VILL DU DÅ?!:

Jaha, vem faan är du då?:
Wanna be remembered by da maahf??

Om vi ska kunna söka upp dig och döda dig för att du är taskig måste vi ju veta din e-mail så aaah... if you would be so very kind.

Var kan vi trakassera dig?:

... Försvara dig bäst du vill. Vi har vattenpistoler.:

Trackback
RSS 2.0